Knipperlicht relais

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
jan261162
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: za 12 okt 2013, 13:57

Knipperlicht relais

Bericht door jan261162 » ma 27 jan 2014, 17:08

Hallo,

Ik ben opzoek naar meer info over knipperlicht relais. Waar zit die in de auto en wat is het model of typenummer.
Ik wil namelijk led lampen plaatsen in de richtingaanwijzers.
Alvast bedankt voor de info.

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: Knipperlicht relais

Bericht door Touchwood » ma 27 jan 2014, 17:36

De Up heeft geen knipperlicht-relais.

Die functie en nog veel meer wordt verzorgd door een stuk electronica, dat zich links onder het dashboard bevind in de buurt van je voeten.

Ik denk, dat het belangrijkste bij je voorgenomen aktie is zorgen, dat de vervangings-leds CANbus-funktionaliteit hebben.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Knipperlicht relais

Bericht door Jos Bosch » ma 27 jan 2014, 18:15

Touchwood schreef:De Up heeft geen knipperlicht-relais.

Die functie en nog veel meer wordt verzorgd door een stuk electronica, dat zich links onder het dashboard bevind in de buurt van je voeten.

Ik denk, dat het belangrijkste bij je voorgenomen aktie is zorgen, dat de vervangings-leds CANbus-funktionaliteit hebben.
Kijk eens bij H.E.S.Is ook sponsor op dit forum.Heb led knipperlichten in mijn UP! gehad als proef toen ik bij
H.E.S een module heb laten inbouwen.Zonder storing dus plug en play.Heeft ook een website.

Zag er trouwens wel goed uit.

Succes.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

jan261162
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: za 12 okt 2013, 13:57

Re: Knipperlicht relais

Bericht door jan261162 » ma 27 jan 2014, 19:18

Hallo,
Bedankt voor de oplossing die jullie mij gegeven hebben. Ik heb canbus led lampen bij xenonlamp besteld, ik ga ze uitproberen en laat het hier op het forum weten hoe het gegaan is. Heb inmiddels bijna alle lampen al vervangen door led lampen, ben erg tevreden met het resultaat. Misschien ga ik ook nog xenon lampen plaatsen. Ik heb nu xenon look lampen lijkt mooi alleen het grootlicht valt mij een beetje tegen had wel wat meer licht opbrengst verwacht. Ben afgelopen zaterdag bij VAG techniek in Nuenen geweest om de instellingen te laten aanpassen alles is volledig naar wens aangepast, 350 km voor moeten rijden maar was zeker de moeite waard. Ik heb vandaag mijn donker blauwe HIGH UP! 1.0 60 pk BMT nu 3 weken en ik ben gewoon super tevreden over de auto hij rijd gewoon super. Zoals je hoort een tevreden en blije HIGH UP! rijder. :whistle:

Groetjes aan alle UP ! rijders.
Jan 261162

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Knipperlicht relais

Bericht door GuidoUp » ma 27 jan 2014, 21:11

Misschien een klein filmpje met de led lampen en het effect ervan??


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Knipperlicht relais

Bericht door H.E.S. » di 28 jan 2014, 00:03

Ik zal morgen eens een LED in onze Up! monteren en een filmpje maken.. (tot nu toe nog geen tijd gehad om het in onze Up! te monteren... uhum..)

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Knipperlicht relais

Bericht door GrijzeUp » wo 29 jan 2014, 12:52

H.E.S. schreef:Ik zal morgen eens een LED in onze Up! monteren en een filmpje maken.. (tot nu toe nog geen tijd gehad om het in onze Up! te monteren... uhum..)
Zou je dan ook kunnen laten weten welke LED's je gebruikt hebt :mrgreen:

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: Knipperlicht relais

Bericht door H.E.S. » wo 29 jan 2014, 23:17

Heb er nog geen tijd voor gezien helaas, maar de leds die wij inkopen worden door ons helemaal aangepast zodat ze plug & play zijn voor elke auto zonder foutmeldingen.

Plaats reactie