![Whistle :whistle:](./images/smilies/eusa/whistle.gif)
Vervolgens tijdens samenstellen, toch maar ambition, airco en lm aangevinkt.
Standaard 4 goede speakers en goede radio. :Xanderv schreef:High up heeft nog steeds geen goeie speakers volgens mij, maar zeker geen kofferbakverlichting
Easy Entry is toch standaard?EdUp! schreef:Ik zal later nog wel meer uitgebreider reageren. Het gaat mij dus niet om optie maar om wat echt tot de basisuitrusting zou moeten behoren. VW heeft keuzes gemaakt om tot een prijs te kunnen komen. Geen ramen in de 5d die opengedraaid kunnen worden is nog zo'n voorbeeld.
Ik heb zelf wat moeite met het ontbreken van het easy entry systeem in de driedeurs. Als de vanafprijs dan € 8.499,- zou zijn zou ik nog steeds de up! als een goedkope auto zien.
Ik vind 15.000 euro voor HiUp Eco Up met alles er op en er aan geen budget... en dan geen touwtjes voor de hoedenplank....Xanderv schreef:Goede speakers... Dan neem je een groove up... Het is een instap model, geen wonder dat er geen goeie speakers in zitten.
Kofferbak verlichting is voor 20 euro opgelost. Mensen verwachten een luxe bolide als je dit zo leest maar het is een budget auto hè.
Ik vind dat je een erg degelijke auto krijgt voor de prijs die je betaald.
EdUp! schreef:Ik zal later nog wel meer uitgebreider reageren. Het gaat mij dus niet om optie maar om wat echt tot de basisuitrusting zou moeten behoren. VW heeft keuzes gemaakt om tot een prijs te kunnen komen. Geen ramen in de 5d die opengedraaid kunnen worden is nog zo'n voorbeeld.
Ik heb zelf wat moeite met het ontbreken van het easy entry systeem in de driedeurs. Als de vanafprijs dan € 8.499,- zou zijn zou ik nog steeds de up! als een goedkope auto zien.
Mwah, binnenkort misschien de braziliaanse onderdelen proberen te regelen?Xanderv schreef:Betere speakers voor 40 euro? Laat dan deze er maar in zitten![]()
Dubbele raambediening zou ik ook erg graag willen, helaas gaat dat niet lukken onder de 100 euro en wil ook een fabriekslook....
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Beetje wishful thinking moet kunnen, toch? Massafabricage en -assemblage enzo.Xanderv schreef:Betere speakers voor 40 euro? Laat dan deze er maar in zitten![]()
Dubbele raambediening zou ik ook erg graag willen, helaas gaat dat niet lukken onder de 100 euro en wil ook een fabriekslook....