past dit op een Up!
past dit op een Up!
ik zal me later even voorstellen.. voor nu heb ik een vraag of er iemand is de me kan vertellen of een splitter/diffuser van een Skoda Citygo ook op een UP! past.
het onderdeelnummer is 1ST807796
en zo ziet eea eruit op een Citygo..
het onderdeelnummer is 1ST807796
en zo ziet eea eruit op een Citygo..
Re: past dit op een Up!
Geen idee, maar de auto's zijn volgens mij bijna allemaal hetzelfde daarin maar zeker weten doe ik het niet.
Het ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen. Bel anders even naar een Skoda dealer...
Het ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen. Bel anders even naar een Skoda dealer...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf! Ziet er in ieder geval goed uit.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
dat vind ik dus ook!!
wij hebben een dubbel uitlaat systeem op de up! en dat word extra geaccentueerd door zo'n diffuser.
ook benader je hiermee een beetje de achterzijde van een GT up!
wij hebben een dubbel uitlaat systeem op de up! en dat word extra geaccentueerd door zo'n diffuser.
ook benader je hiermee een beetje de achterzijde van een GT up!
- Autheo
- Donateur member
De achterbumpers van de Up!, Citigo en Mii zijn alledrie heel verschillend. Als je het vorige plaatje van de GT-Up! goed vergelijkt met het eerste plaatje van de Citigo, zie je dat de ronding van onderaf al heel verschillend is. Lijkt of de diffuser bij de Citigo veel vlakker ligt, en bij de Up! iets vertikaler. Vraag me dus af of het één op één past.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
we gaan het meemaken... ik heb de diffuser besteld.
hoe eea past zullen we spoedig weten.
volgende stap is een fatsoenlijke dakspoiler.
en vanwege het zonnige weer trek ik van de week ook me winterwielen er weer vanaf.
en vanwege het zonnige weer trek ik van de week ook me winterwielen er weer vanaf.
Ben zeer benieuwd!! Wat heeft het gekost als ik zo vrij mag zijn om het te vragen?dutch schreef:we gaan het meemaken... ik heb de diffuser besteld.
En hou ons op de hoogte...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
dat mag.. hij kost bruto 202.50 ex btwBen zeer benieuwd!! Wat heeft het gekost als ik zo vrij mag zijn om het te vragen?
En hou ons op de hoogte...
hij was niet op voorraad werd mij heden morgen medegedeeld... dus ben benieuwd.
- capravacca
- Vagling liefhebber
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
Vind ik die op de Skoda mooier en iets subtieler....
En hij lijkt ook meer op die van de GT.
dit vind ik dus ook..Pop Up! schreef:Vind ik die op de Skoda mooier en iets subtieler....
er is er nog 1 uit het autostyle boek.. maar ook die is te opzichtig en benaderd niet de GT UP! lijnen.
en hij is binnen
nu nog ff in de kleur laten spuiten, dit zal grijs worden.
hier alvast wat picca's.
nu nog ff in de kleur laten spuiten, dit zal grijs worden.
hier alvast wat picca's.
Benieuwd naar het resultaat
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
-
- Vagling liefhebber
..maar past het nou?
Het lijkt me inderdaad wel handig om hem eerst te passen voordat je hem laat spuiten...
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ben zeer benieuwd!....
het is, zo is inmiddels gebleken, geen direct fit.
de achterbumper van de MII loopt schuiner naar onder toe. Dus er zal geschaafd, liefde en aandacht aan gegeven moeten worden om er toch een net geheel van te maken.
feit is dattie erop komt!
de achterbumper van de MII loopt schuiner naar onder toe. Dus er zal geschaafd, liefde en aandacht aan gegeven moeten worden om er toch een net geheel van te maken.
feit is dattie erop komt!
Succes met de aanpassingen en ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
-
- Vagling liefhebber
.. ik ook!
+1Inge schreef:Succes met de aanpassingen en ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel