![Smile :-)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Waar haal ik dan zoon ren converter kabel. En hoe ziet zoon kabel eruit.
Aansluiten gaat wel lukken.
http://www.vagtechniek.nl/index.php?mai ... 8beergcp96Miisport1 schreef:zit bij vag techniek die kabel er al bij dan ? is dat een set prijs werkend of?
At your service!de site van VAG-techniek schreef:Deze inbouwset bestaat uit de W8-verlichting module en een kabelset om de module aan te sluiten op uw bestaande kabelboom.
Dank voor deze foto's! Zojuist zelf deze W8 verlichtingsset even ingebouwd (wel met een bouwlamp ernaast!).Psycho_Mantis schreef:Zo na een uurtje rommelen is het dan toch gelukt om de kabel aan te leggen!
Ik heb maar gelijk wat foto's gemaakt voor de mensen die ook nog van plan zijn om de W8 verlichting te nemen.
....
Dat zat ik mij ook al af te vragen: wat is er zo bijzonder aan die W8 verlichting? Toch niet alleen die 2 rode lampjes (hoop ik?)?Riddick schreef:En al die moeite alleen om twee rode lampjes aan het plafond te hebben. ?????
Misschien een leuke prijsvraag voor jullie. Zoek de verschillen.MuziekUP schreef:Dat zat ik mij ook al af te vragen: wat is er zo bijzonder aan die W8 verlichting? Toch niet alleen die 2 rode lampjes (hoop ik?)?Riddick schreef:En al die moeite alleen om twee rode lampjes aan het plafond te hebben. ?????
el coche SEAT schreef:Hoop niet dat jullie er rood van aanlopenals jullie toch meer dan alleen de rode lichtjes als verschil zien.
![]()
en een kabelsetje erbij....SuperEd schreef:Dit is gaaf, en gelijk ook nog de keuze voor de kleur van de verlichting