Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
ruudalting
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: do 14 nov 2013, 21:31

Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door ruudalting » wo 27 nov 2013, 22:49

Hallo,

Ik wil graag dat ik mijn iphone 5 in een houder in mijn uppie kan zetten.

een collega heeft een 4s in een polo 6r. een accessoire van VW zelf.

Weet iemand hoe je dit voor de up! kan doen?

Gr. Ruud

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Tom Westendorp » do 28 nov 2013, 08:28

Volgens mij hebben zowel Van den Udenhout als Vagtechniek daar wel oplossingen voor.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door DonkUp » do 28 nov 2013, 19:46

Speciaal voor Apple produkten hebben ze dit voor de Up! op de markt gebracht

http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... connect-up
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Tom Westendorp » do 28 nov 2013, 19:59

DonkUp schreef:Speciaal voor Apple produkten hebben ze dit voor de Up! op de markt gebracht

http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... connect-up
Alleen voor de 4S en ouder he. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door DonkUp » do 28 nov 2013, 20:32

Hebben ze alles bij de 5 veranderd? Ik ben niet zo thuis in de iPhones ;)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

GasDwerg
Vagling liefhebber
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 07 aug 2013, 21:23

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door GasDwerg » do 28 nov 2013, 22:58

x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Tom Westendorp » do 28 nov 2013, 22:59

Ik weet wel dat je verloopjes kunt krijgen maar of dat ook werkt met zo'n inbouw ding dat weet ik niet. Ik vrees van niet. Wellicht dat er al een nieuwe versie op komst is?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door TwitNour » di 07 jan 2014, 18:38

Verloop is er inderdaad, maar is niet handig in combinatie met een inbouw-ding. De iPhone 5 is inmiddels al anderhalf jaar op de markt maar er is nog steeds geen nieuwe versie van deze houder, dus ik denk dat deze ook niet meer gaat komen. Wellicht dat de vraag naar de houder niet zo veel was. Brodit clip misschien een optie, en anders aan je raam plakken met zo'n onhandige zuignap waar ik totaal geen fan van ben. Vervuilt je raam en er is daarnaast amper plek voor in een Up.

http://www.broditcenter.nl/brodit/brodi ... mount.html

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Xanderv » di 07 jan 2014, 18:52

Zuignap werkt prima hier. Links bij het stuur plek zat en daar mis je het zicht niet
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door TwitNour » di 07 jan 2014, 19:08

Ja links kan, maar ik prefereer dan je zijraam als bevestiging, anders vind ik hem zo ver van je vandaan. Alleen nadeel met het omlaag doen van je raam...

Gebruikersavatar
Jeroen-Up
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 20:31
Locatie: Zutphen

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Jeroen-Up » do 09 jan 2014, 15:54

Het koste mij ook wat denkwerk voor een goede en nette oplossing voor mijn iPhone 5. Al jaren heb ik de houders en accessoires van Brodit. Ik heb dan inmiddels ook al een aardige collectie van houders en mounts. Helaas is het geen goedkoop spul en ik kon voor de Up nu geen mooie oplossing vinden. Ik heb een houder voor de iPhone 5 met een tilt & swivel functie. In mijn vorige auto kon ik deze verticaal tegen mijn dashboard plakken en dat was perfect. Helaas in de Up hiervoor geen ruimte. Ik heb ook nog een zwanenhals met zuignap voor op het raam, maar dan is je smartphone continu aan het dansen tijdens het rijden. Het horizontale deel van het dashboard biedt wel mogelijkheden. Zoekende naar een optie hiervoor vond ik 30º, 45º en 60º hoeken van Brodit, maar weer met een fikse prijs. Thuis eens de garage rondgelopen en uiteindelijk de perfecte oplossing gevonden; een hoeksteun! Deze had ik toevallig nog liggen. Kwam bij een Ikea kast, maar ik heb deze niet gebruikt.

Meest platte stukje voorop het dashboard is helaas alleen links. Op zich eigenlijk wel een mooie oplossing. Vanuit je oogpunt zit hij dan voor de a-stijl en dus niet in je zicht. Tevens (daar ik rechtshandig ben) wordt ik ook niet verleid tijdens het rijden ff een berichtje te sturen... ;)

Ik hou niet van schroeven in mijn auto, dus ik plak alles. Geweldige tape hiervoor is de Bison Car Tape. Must have voor iedere auto eigenaar! Plakt als een debiel, voor binnen- en buitengebruik en te verwijderen zonder resten of schade.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(keywords: smartphonehouder, telefoonhouder, smartphone, telefoon, inbouw)

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door N!jntje » do 09 jan 2014, 17:45

Voor een snelle oplossing zeker leuk ;) had alleen wel even het hoeksteuntje zwart gespoten :oops:

Gebruikersavatar
Jeroen-Up
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 20:31
Locatie: Zutphen

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Jeroen-Up » do 09 jan 2014, 19:41

N!jntje schreef:had alleen wel even het hoeksteuntje zwart gespoten :oops:
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn laatste 'spuitpoging' binnen leverde een hoop schoonmaakwerk op! :doh: Maar even wachten tot het weer buiten kan... :D

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door HeHo » vr 10 jan 2014, 12:05

Mooi gedaan!

Over dat Ikea hoekje kun je een kapje zetten. Die werden er standaard in het wit bijgeleverd.

Gebruikersavatar
Jeroen-Up
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 20:31
Locatie: Zutphen

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Jeroen-Up » vr 10 jan 2014, 20:38

Henkjan schreef:Mooi gedaan!
Over dat Ikea hoekje kun je een kapje zetten. Die werden er standaard in het wit bijgeleverd.
Je was me net voor Henkjan! Dat bedacht ik me gisteravond ook! :D
Even makkelijke weg met zwarte folie beplakt. Van't voorjaar maar even netjes spuiten

Afbeelding

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Iphone 5 inbouwen in de Up!

Bericht door Inge » za 11 jan 2014, 07:10

Dat vind ik een mooie en creatieve oplossing.

Ik ben gelukkig nog niet in het bezit van een iphone :mrgreen: maar heb een ipod erin zitten met de Brodit clip. Maar mocht ik ooit in het bezit komen van een iphone dan ga ik dit zeker in gedachten houden mocht er tegen die tijd nog steeds geen houder te vinden zijn.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie