Wasstraat of emmertje met sop
Re: Wasstraat of emmertje met sop
Heb toevallig wat spulletjes gekocht via Carclean. Nadat ik erover had gelezen op dit forum.
Zou wel mooi zijn om wat tips op te doen.
Dacht werkelijk dat ik mijn auto altijd goed deed poetsen maar als ik allemaal lees wat er mogelijk is dan
Hopelijk word alles snel geleverd zodat we aan de slag kunnen,
Zou wel mooi zijn om wat tips op te doen.
Dacht werkelijk dat ik mijn auto altijd goed deed poetsen maar als ik allemaal lees wat er mogelijk is dan
Hopelijk word alles snel geleverd zodat we aan de slag kunnen,
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Tot nu toe nog steeds vandaag besteld morgen geleverd. Dus ga er maar vanuit dat je mega snel aan de slag kunt.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Inge het is eigenlijk veel te warm en te mooie weer om onze UP! te poetsenInge schreef:Tot nu toe nog steeds vandaag besteld morgen geleverd. Dus ga er maar vanuit dat je mega snel aan de slag kunt.
Maar wie weet als ik de spullen heb!!!!!!!! Word ik net zo gek( en dit bedoel ik positief) als sommige op dit forum.
Word nu al voor gek versleten als ik elke week mijn auto poets.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Dat klopt overdag te warm tenzij je binnen kunt werken. Maar de avonden zijn er natuurlijk ook nog steeds....
En ach iedere gek heb zijn gebrek nietwaar?
En ach iedere gek heb zijn gebrek nietwaar?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Wasstraat, dan thuis nog even met een licht vochtige doek de insectenresten verwijderen, wieldoppen met een sopje om tussen de randen te poetsen, en klaar.
En ja als ik echt mn best wil doen, black chrome voor de kunstofdelen, en wat vet voor de banden. Ik zeg showroomstaat.
En ja als ik echt mn best wil doen, black chrome voor de kunstofdelen, en wat vet voor de banden. Ik zeg showroomstaat.
Up! op je bumper!
Als het uitkomt en ik hoef niet te werken,
wordt mien UP! elke zondag gewassen. Altijd mooi werk om je liefde te verzorgen
Lekker wassen en poetsen!
Greetz
wordt mien UP! elke zondag gewassen. Altijd mooi werk om je liefde te verzorgen
Lekker wassen en poetsen!
Greetz
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
- maximus288
- Forum newbie
ik heb net deze bestelling in huis gekregen... nu mijn up nog
upyours!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Fijne zaak dat Carclean.nl laatst op vrijdag wat Gliptone besteld en zaterdag in huis. Perfect!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Gister nog naar een live uitzending gekeken van Nanolex Ik denk dat ik binnenkort mijn verzameling maar eens moet gaan uitbreidenPetrolhead Tom schreef:Fijne zaak dat Carclean.nl laatst op vrijdag wat Gliptone besteld en zaterdag in huis. Perfect!
Ben benieuwd naar je ervaringen. Heb er zelf helemaal nog niets mee.
Ik heb mijn ramen in de nanolex staan, echt super spul!
Wat is dat precies voor spul, zoek ook iets goeds voor mijn ramen...GrijzeUp schreef:Ik heb mijn ramen in de nanolex staan, echt super spul!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Nanolex is in dit geval een coating die je over je ramen heen kunt doen. De standtijd is +- 6 maanden. Als je weet hoe dan is het makkelijk aan te brengen. Als je niet weet hoe dan is de standtijd een heel stuk korter. Niet dagen maar maanden. Deze nanolex coating moet je eerst behandelen met een goeie raamreiniger en daarna de polish. Dan pas kun je aan die 6 maanden komen. Dus in verhouding is deze variant duur. Alleen wel erg goed.Pop Up! schreef:Wat is dat precies voor spul, zoek ook iets goeds voor mijn ramen...GrijzeUp schreef:Ik heb mijn ramen in de nanolex staan, echt super spul!
Wil je iets goedkopere voor je ramen hebben... RainX of provision rain repellent gel. De laatste gebruik ik zelf met een glass scrub. Voor 90% van de mensen 100x leuker ivm prijs en hoe niet bewerkelijk het is.
Hier meer info: http://www.wax-it.be/webshop/nanolex-ul ... s-set.htmlPop Up! schreef:Wat is dat precies voor spul, zoek ook iets goeds voor mijn ramen...GrijzeUp schreef:Ik heb mijn ramen in de nanolex staan, echt super spul!
Met dit als resultaatN!jntje schreef:http://carclean.nl/product/Nanolex/Ultr ... uxe_102570
Voor de Nederlanders onder ons
Voor de ramen klinkt dat erg goed een standtijd van ca 6 maanden. Heb hem trouwens in mijn verlanglijstje staan. Je had het ergens over een goede glasreiniger - ik neem aan dat de Megs's condentrate daaronder valt?
Voor 6 maanden is een beetje werk niet erg anders is de rain-x of Reload inderdaad handiger.
Voor 6 maanden is een beetje werk niet erg anders is de rain-x of Reload inderdaad handiger.
Voor de ramen hadden ze het erover dat deze glasreiniger speciaal ontwikkeld is voor dit systeem. Deze reiniger lijkt meer op ipa had ik begrepen. Zelf denk ik dat de megs ook voldoende is... En dat deze glasreiniger gewoon iets is als betere stap voor wanneer je nog geen glasreiniger hebt.Inge schreef:Voor de ramen klinkt dat erg goed een standtijd van ca 6 maanden. Heb hem trouwens in mijn verlanglijstje staan. Je had het ergens over een goede glasreiniger - ik neem aan dat de Megs's condentrate daaronder valt?
De laatste zin van jou snap ik niet helemaal Inge? Praat je over lak? En/of moet er nog een woord of komma tussen?
Bij dat pakketje zit al een ontvetter.Inge schreef:Voor de ramen klinkt dat erg goed een standtijd van ca 6 maanden. Heb hem trouwens in mijn verlanglijstje staan. Je had het ergens over een goede glasreiniger - ik neem aan dat de Megs's condentrate daaronder valt?
Daarnaast moet je niet je sproeier gebruiken of iig zo weinig mogelijk omdat dit de laag langzaam aantast(is ook nergens voor nodig, heb hem bij mij al een jaar leeg)
Sproeier gebruik ik sowieso zo weinig mogelijk.
En nee de Reload zit bij mij op de ramen - als je die na aanbrengen heeeel goed uitpoetst zorgt dat ook voor een mooie schone ruit en weinig de ruitenwisser nodig.
Goed te weten dat de meg's vermoedelijk ook kan en dat er een ontvetter in het pakket zit. Wordt ergens voorjaar voor ik het zeer waarschijnlijk ga uitproberen.
De vloeistof leeg vind ik niet prettig zeker niet met al die opspattende muk die van de weg afkomt. Dan maar iets minder lange standtijd - veiligheid en zicht voorop.
En nee de Reload zit bij mij op de ramen - als je die na aanbrengen heeeel goed uitpoetst zorgt dat ook voor een mooie schone ruit en weinig de ruitenwisser nodig.
Goed te weten dat de meg's vermoedelijk ook kan en dat er een ontvetter in het pakket zit. Wordt ergens voorjaar voor ik het zeer waarschijnlijk ga uitproberen.
De vloeistof leeg vind ik niet prettig zeker niet met al die opspattende muk die van de weg afkomt. Dan maar iets minder lange standtijd - veiligheid en zicht voorop.