Tom zijn Brabus. Pipercross p14 pssssht
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Ben er ook echt heel erg blij mee. Het geluid is echt super super gaaf!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Sinds dat ik de auto heb vond ik hem wat te stil. De mensen die mijn Fiesta hebben gehoord kunnen beamen dat die wel behoorlijk luid was. :tooth: De S2000 viel in het begin vooral op vanwege de heerlijke rust aan boord. Maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan dus: test pipe er op. Dat werkt aardig. Een lekker snerpje als je vol gas doortrekt en net iets meer beleving over de hele linie. Maar toch... Het gevoel dat de S2000 wel iets meer geluid mag maken bleef.
Wat doe je dan als er een mooie gebruikte uitlaat voor weinig geld voorbij komt? Toehappen!
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Verder ook het gereedschap voor het stellen van de kleppen binnen gekregen.
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
En nieuwe toe links.
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Als het goed is komt morgen mijn spoiler al binnen en vrijdag de uitlaat. De bedoeling was om de S2000 standaard te houden maar we gaan weer aardig hard de laatste tijd moet ik zeggen. :tooth:
Wat doe je dan als er een mooie gebruikte uitlaat voor weinig geld voorbij komt? Toehappen!
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Verder ook het gereedschap voor het stellen van de kleppen binnen gekregen.
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
En nieuwe toe links.
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Uitlaat en toe links by Petrolhead Tom, on Flickr
Als het goed is komt morgen mijn spoiler al binnen en vrijdag de uitlaat. De bedoeling was om de S2000 standaard te houden maar we gaan weer aardig hard de laatste tijd moet ik zeggen. :tooth:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Vandaag de spoiler gemonteerd.
Testfit:
Oem spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Oem spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Oem spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Daarna de achterklep maar even goed schoongemaakt en de boel goed ontvet.
Nu wel vast:
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Dit is echt voor het eerst dat ik een spoilertje op een auto heb geplakt. Gewoon voor de looks. Ik vind het schitterend. Complimenteert de prachtige lijn van de S2000 nog meer. Daarbij kost het ook echt geen drol dus dat scheelt ook weer.
Testfit:
Oem spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Oem spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Oem spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Daarna de achterklep maar even goed schoongemaakt en de boel goed ontvet.
Nu wel vast:
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Spoiler by Petrolhead Tom, on Flickr
Dit is echt voor het eerst dat ik een spoilertje op een auto heb geplakt. Gewoon voor de looks. Ik vind het schitterend. Complimenteert de prachtige lijn van de S2000 nog meer. Daarbij kost het ook echt geen drol dus dat scheelt ook weer.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Tom zijn Honda S2000.
Ziet er strak uit zeg!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Thanks!
Zo! Hoe kun je de zondagmorgen nou beter beginnen dan met een mooi ritje naar de kartbaan om vervolgens een anderhalf uur finales te karten? Nu snel verder met de regendans!
Zo! Hoe kun je de zondagmorgen nou beter beginnen dan met een mooi ritje naar de kartbaan om vervolgens een anderhalf uur finales te karten? Nu snel verder met de regendans!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Nou hij zit er onder! Pfff wat een werk. Hier even een kort verslag.
Gisteren om half acht begonnen. Eerst de uitlaat uitgepakt die mooi verpakt zat! (TOP!) Daarna de auto op de krik en as steunen gezet en begonnen met het los schroeven van de drie bouten die de uitlaat verbinden met de decat pipe. Dat ging vrij vlot. De decat pipe zit er nog niet zo lang onder en dus zaten de bouten ook niet vast.
Daarna het uitlaatrubber van de midden demper losgehaald. Dat duurde al wat langer maar ging ook nog wel aardig. Toen de uitlaatrubbers van de einddempers. Wat een hel. Achteraf was het makkelijker geweest om de achterwielen te demonteren maar op een gegeven moment wil je door dus dat maar laten zitten. Toen ik eindelijk de achterdempers los had vond een van de achterdempers het wel nodig om scheef te gaan hangen. De lasverbinding zag er niet meer zo mooi uit en daarom vermoed ik dat dit al een zwak punt was. Extra reden om de uitlaat te vervangen dus.
Toen kwam ik tot de conclusie dat de balk die onder het chassis doorloopt toch echt wel gedemonteerd moest worden. Zo gezegd zo gedaan. Maar ook dit duurde weer langer dan je denkt. Een auto op een krik met twee as steunen er onder is gewoon niet ideaal. Tel daarbij op dat de grond nat was en het lijstje met slechte ingrediënten om je uitlaat te monteren is compleet. Aangezien de ene demper wat los zat was the point of no return al lang gepasseerd en was het dus nodig het karwei af te maken. De montage van de nieuwe uitlaat ging vrij vlot maar ook dit duurde weer langer dan je eigenlijk zou willen.
Al met al van half acht tot kwart over tien bezig geweest. Op bepaalde momenten heb ik me echt afgevraagd waarom ik deze hobby heb. Waarom ik niet gewoon met een goed boek op de bank kan zitten. Maar als je hem dan start en hem mooi hoort brullen dan maakt dat alles in één klap weer goed.
Ik heb nog wel een probleem met de midden demper die hang tegen de bodemplaat aan en resoneert. Daar moet ik dus even een ander uitlaat rubber voor hebben. Iemand tips? Ik heb al wel wat dingen gezien maar een rubber van een 11 euro met 8 euro verzendkosten gaat natuurlijk nergens over.
Gisteren om half acht begonnen. Eerst de uitlaat uitgepakt die mooi verpakt zat! (TOP!) Daarna de auto op de krik en as steunen gezet en begonnen met het los schroeven van de drie bouten die de uitlaat verbinden met de decat pipe. Dat ging vrij vlot. De decat pipe zit er nog niet zo lang onder en dus zaten de bouten ook niet vast.
Daarna het uitlaatrubber van de midden demper losgehaald. Dat duurde al wat langer maar ging ook nog wel aardig. Toen de uitlaatrubbers van de einddempers. Wat een hel. Achteraf was het makkelijker geweest om de achterwielen te demonteren maar op een gegeven moment wil je door dus dat maar laten zitten. Toen ik eindelijk de achterdempers los had vond een van de achterdempers het wel nodig om scheef te gaan hangen. De lasverbinding zag er niet meer zo mooi uit en daarom vermoed ik dat dit al een zwak punt was. Extra reden om de uitlaat te vervangen dus.
Toen kwam ik tot de conclusie dat de balk die onder het chassis doorloopt toch echt wel gedemonteerd moest worden. Zo gezegd zo gedaan. Maar ook dit duurde weer langer dan je denkt. Een auto op een krik met twee as steunen er onder is gewoon niet ideaal. Tel daarbij op dat de grond nat was en het lijstje met slechte ingrediënten om je uitlaat te monteren is compleet. Aangezien de ene demper wat los zat was the point of no return al lang gepasseerd en was het dus nodig het karwei af te maken. De montage van de nieuwe uitlaat ging vrij vlot maar ook dit duurde weer langer dan je eigenlijk zou willen.
Al met al van half acht tot kwart over tien bezig geweest. Op bepaalde momenten heb ik me echt afgevraagd waarom ik deze hobby heb. Waarom ik niet gewoon met een goed boek op de bank kan zitten. Maar als je hem dan start en hem mooi hoort brullen dan maakt dat alles in één klap weer goed.
Ik heb nog wel een probleem met de midden demper die hang tegen de bodemplaat aan en resoneert. Daar moet ik dus even een ander uitlaat rubber voor hebben. Iemand tips? Ik heb al wel wat dingen gezien maar een rubber van een 11 euro met 8 euro verzendkosten gaat natuurlijk nergens over.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Eerste filmpje is hier te vinden: https://www.facebook.com/S2kgarage
Zojuist even bij Auto Spenkelink geweest om de uitlaat beugels wat bij te laten buigen. Dat heeft al geholpen. Heerlijk! Wat een geluid!
Zojuist even bij Auto Spenkelink geweest om de uitlaat beugels wat bij te laten buigen. Dat heeft al geholpen. Heerlijk! Wat een geluid!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Brullen met die spullen!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Zal ik hem wegdoen voor een up! ?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Tom zijn Honda S2000.
Tuurlijk... Zo'n S2K kan toch niet tippen aan een Up!Petrolhead Tom schreef:Zal ik hem wegdoen voor een up! ?
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Nou ja ze zijn natuurlijk niet te vergelijken. De Up! kan dingen waar de S2000 alleen maar van kan dromen (4 personen vervoeren bijvoorbeeld) en de S2000 kan dingen die de up! nooit zal kunenn (240 aantikken met gas over).
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Tom zijn Honda S2000.
Met de S2000 haal je de 1 op dan weer niet, maar er gaat dan weer niks boven het open rijden op een mooie zonnige dag (zomer of winter).....
Idd, ze zijn niet te vergelijken....
Idd, ze zijn niet te vergelijken....
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Klopt. Maar eens kijken wat er straks bij moet.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
- Locatie: Vlaams-Brabant
Re: Tom zijn Honda S2000.
éénmaal je zoiets gewoon bent kan je er moeilijk zonder... straks misschien toch maar effe de Z4 van stal halen...DonkUp schreef:er gaat dan weer niks boven het open rijden op een mooie zonnige dag (zomer of winter).....
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Dat is waar. Maar het is natuurlijk ook wel weer een leuk excuus om van het zomer er een MX5 bij te kopen. Een leuke NA jeukt toch ook nog wel een beetje.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Tom zijn Honda S2000.
Vespa gekocht! Dit jaar nog maar tien kilometer met de S2000 gereden en ik denk dat dat voorlopig niet gaat veranderen. Man wat lachen is het toch zo'n tweewieler! :df:
Met het oude zadel.
Untitled by Petrolhead Tom, on Flickr
Met het nieuwe zadel.
Untitled by Petrolhead Tom, on Flickr
Met het oude zadel.
Untitled by Petrolhead Tom, on Flickr
Met het nieuwe zadel.
Untitled by Petrolhead Tom, on Flickr
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
- Berichten: 268
- Lid geworden op: za 21 dec 2013, 13:11
Re: Tom zijn Honda S2000.
dat is even heel wat anders....
Re: Tom zijn Honda S2000.
Heel mooi Tom! Zwart met een smoke windscherm staat altijd goed!
Ook een leuk Vespa S zadel heb je erop gezet. Veel plezier ermee!
Ook een leuk Vespa S zadel heb je erop gezet. Veel plezier ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Re: Tom zijn Honda S2000.
Prachtig Tom, heel veel plezier ermee!
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|