Hey hallo,
Morgen is het dan zo ver. Ik neem dan mijn nieuwe Up! in ontvangst.
Ik heb nu de laatste (bijna) 3 jaar gereden in een Polo Bluemotion en lever deze in perfecte staat weer in.
Ik ben van baan veranderd en maak nog maar weinig kilometers. Met het oog op de nieuwe belastingregels is het voor mij niet meer nodig om de Bluemotion te blijven rijden.
De auto die ik heb besteld is een Groove !up.
Kleur, Oryx white pearl.
Dashboard, black pearl.
In feite alle opties die mogelijk waren. Met panorama dak en zonder type aanduiding.
Waar ik nu nog naar ga kijken zijn de zwarte naafkappen voor de zilver triangel velg.
Foto's komen natuurlijk zodra ik de auto in mijn bezit heb.
Ik ben nogal een detailer als het gaat om auto's wassen enz. De één noemt het een hobby en de ander dwangmatige zuinigheid.
Sarge hier (Groove up!)
Re: Sarge hier (Groove up!)
Welkom Sarge !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Hey nog een Oryx White Groove Up! Welkom!
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak