Van wie is deze vieze up?
Van wie is deze vieze up?
Staat bij mij in de straat onder een boom
Ik zeg ff wassen
In de straat is in dit geval Amsterdam zuid
Ik zeg ff wassen
In de straat is in dit geval Amsterdam zuid
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Re: Van wie is deze vieze up?
Aan de grijze strepen onder de handgrepen te zien is het al lang geleden dat deze Up! echt wit was .
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Niet alleen aan de handgrepen Ook op het dak zit ietsBarMove(d)Up schreef:Aan de grijze strepen onder de handgrepen te zien is het al lang geleden dat deze Up! echt wit was .
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Kom op Enie-Up! Dat laat je toch niet gebeuren.. Zo'n vieze Up in je straat.
Emmer pakken, soppie erin en schoonmaken maar!
Emmer pakken, soppie erin en schoonmaken maar!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Ja, maar dat dak kan er net op zitten, die grijze strepen ontstaan niet in 5 minutenenie-up schreef:Niet alleen aan de handgrepen Ook op het dak zit ietsBarMove(d)Up schreef:Aan de grijze strepen onder de handgrepen te zien is het al lang geleden dat deze Up! echt wit was .
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Weet iemand een oplossing voor het feit dat die grijze strepen onder de spiegels e.d er al 1,5 week na een wasbeurt alweer op zitten? Of is dat gewoon het nadeel van een witte auto.. ? Er is dan amper gereden met de auto en is voor de rest gewoon wel stralend wit
In bezit van een Candy White Move Up! BMT
Gewoon de auto in een goede sealant en wax combi zetten. Dan spoelt eventueel vuil er makkelijk af en vermoed ik ook dat je die strepen niet na 1.5 week zult zien. heb er met mijn groene Go geen last van.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Dat is niet alleen bij een witte hoor. Bij een zwarte ook.marcr schreef:Weet iemand een oplossing voor het feit dat die grijze strepen onder de spiegels e.d er al 1,5 week na een wasbeurt alweer op zitten? Of is dat gewoon het nadeel van een witte auto.. ? Er is dan amper gereden met de auto en is voor de rest gewoon wel stralend wit
-
- Vagling liefhebber
Vaker wassen...
VW Move Up! BMT Silver 55KW
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
Je moet maar net tijd/zin hebben om je auto twee keer per week te wassen....mij niet gezien!sjorsalberts schreef:Vaker wassen...
Zoals Inge al zegt, een goede poetsbeurt doet wonderen!
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
Dank voor de tips. Ik ga maar eens met een goede wax aan de gang. Iemand tips voor de sealant en wax? Of toch naar een prof wax bedrijf voor het gemak?
In bezit van een Candy White Move Up! BMT
Hoi Marc,
Ik gebruik alles van mequiars.
Mischien een idee om je auto te kleien en dan in de NTX wax.
dat is wel een goeie combi.
gr dave
Ik gebruik alles van mequiars.
Mischien een idee om je auto te kleien en dan in de NTX wax.
dat is wel een goeie combi.
gr dave
Megs is leuk voor de beginner Professionele lijn daarentegen heeft wel wat leuke spulletjes. Ik denk dat je de NXT wax bedoeld? Uit mijn ervaring niet meer dan 2 weken standtijd.
Toch raad ik het meestal niet aan. Poorboys en dodo juice zijn leuke merken. Niet te duur en wel een goeie prijs/kwaliteit.
Toch raad ik het meestal niet aan. Poorboys en dodo juice zijn leuke merken. Niet te duur en wel een goeie prijs/kwaliteit.