Parkeersensoren / Radio uit

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
HeHo
Vagling liefhebber

Parkeersensoren / Radio uit

Bericht door HeHo » ma 12 aug 2013, 14:47

Als ik mijn auto in de achteruit zet gaat het geluid van de radio ook uit. Dit heeft te maken met de parkeersensoren. Kun je dit ook veranderen zodat het geluid we aan blijft? Bloedirritant vind ik het. :evil:

Het drive pakket zat overigens als extra pakket op mijn Up! Normaal gesproken zou ik nooit voor parkeersensoren gekozen hebben.

DonkUp
Vagling liefhebber

Re: Parkeersensoren / Radio uit

Bericht door DonkUp » ma 12 aug 2013, 18:05

Ik denk dat de radio inderdaad uit gaat om het geluid van de parkeersensoren goed en duidelijk weer te geven. Misschien kan het via Vagcom uitgezet worden, daarvoor zou je eens contact op kunnen nemen met VagTechniek.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

GasDwerg
Vagling liefhebber

Bericht door GasDwerg » wo 14 aug 2013, 15:25

x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Toine
Vagling liefhebber

Bericht door Toine » do 15 aug 2013, 08:29

GasDwerg schreef:
Henkjan schreef:Als ik mijn auto in de achteruit zet gaat het geluid van de radio ook uit. Dit heeft te maken met de parkeersensoren. Kun je dit ook veranderen zodat het geluid we aan blijft?
Bij mijn upje blijft de radio aan, het geluid wordt wel automatisch stiller gezet.

Dat moet dus op één of andere manier in te stellen zijn.
+1

Gebeurt er eigenlijk wat als je op het scherm drukt als je hem in en zijn achteruit zet en het plaatje van de parkeersensoren erop staat?
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

HeHo
Vagling liefhebber

Bericht door HeHo » do 15 aug 2013, 10:29

Zowel met als zonder het Maps & More systeem valt de radio stil.

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » do 15 aug 2013, 11:59

Door op de menu knop te drukken op de radio kan je het volumeniveau tijdens achteruit rijden instellen onder 'PDC'.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Toine
Vagling liefhebber

Bericht door Toine » do 15 aug 2013, 19:47

Bhuddymahn schreef:Door op de menu knop te drukken op de radio kan je het volumeniveau tijdens achteruit rijden instellen onder 'PDC'.
:P
Of op je scherm tikken dan gaan de parkeersensoren ook uit, en het volume weer op welke stand je hem had.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Miisport1
Vagling liefhebber

Bericht door Miisport1 » vr 16 aug 2013, 22:58

Yep kies menu op de radio en dan kan je benden kiezen 1 tm6
Pdc verlichting ect ect .
Je kan de verlichting veranderen feller en dimmen.
Radio geluid mee met omgevingsgeluid.
Pdc pieptoon.
Radio zenders
En nog wat

Plaats reactie