knallen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: vw up topsped
Kan hij niet harder?
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Kan hij niet harder?
Ik vind het anders een behoorlijke topsped! 

High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Er zijn toch al wel een vrij aardig aantal auto's dat ik op een hogere topsnelheid heb gejaagd. Vandaar mijn vraag. 

Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Volgens mij is dit toch de 60 pk versie ?
Op de teller of op een testbank?Petrolhead Tom schreef:Er zijn toch al wel een vrij aardig aantal auto's dat ik op een hogere topsnelheid heb gejaagd. Vandaar mijn vraag.
Bryan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Op de teller, al dan niet lichtelijk bergaf.
Toppunt tot nu toe: Twinair fiat 500 naar 206 op de TomTom en een Lotus exige Komotech (ook niet groot) 265 op de TomTom.

Ja maar TomTom is dubbel daarom zeg je twee keer Tom dus is het 265 delen door 2 = 132,5 

The Only Way is UP!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
haha nee ik bedoel het navigatie apparaat Ronald. 

Hi
Hier is al door erik een filmpje gepost van een 75 pk versie op de testbank en die zijn toch wel veelbelovend voor je tom.
viewtopic.php?f=6&t=44&start=100
Bryan
Hier is al door erik een filmpje gepost van een 75 pk versie op de testbank en die zijn toch wel veelbelovend voor je tom.
viewtopic.php?f=6&t=44&start=100
Bryan
up met 60 pk
gisteren op de autosnelweg. 180 km/h op de teller! En het rijdt dan nog super.
Re: up met 60 pk
dirk schreef:gisteren op de autosnelweg. 180 km/h op de teller! En het rijdt dan nog super.
Dat is echt hoor met een Up

Bryan