Wielkuipen achter
Re: Wielkuipen achter
Ze blijken nu na een Etka update voor de Cross up te zijn ! helaas hebben we nog geen zicht op prijs en levertijd van deze
Zo , nu weer terug naar mijn vakantie zonnetje , maar kon het niet laten om mijn collega te vragen eens te checken.
Zo , nu weer terug naar mijn vakantie zonnetje , maar kon het niet laten om mijn collega te vragen eens te checken.
....waarvoor dank !!!!!
"Ober...1 Jupil' extra voor meneer Merkx"
"Ober...1 Jupil' extra voor meneer Merkx"
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Prijs licht rond de 30 -35 euro. Kuipen zijn te bestellen want dat heeft die engelsman ook al gedaan .
als de prijs in Nederland op € 0,00 staat en de fabriek geen levertijd kan geven kunnen wij ze als dealer iig nog niet bestellen.Miisport1 schreef:Prijs licht rond de 30 -35 euro. Kuipen zijn te bestellen want dat heeft die engelsman ook al gedaan .
- Vinniepilon
- Donateur member
Dan moeten we nog even geduld hebbenmerkx352 schreef:als de prijs in Nederland op € 0,00 staat en de fabriek geen levertijd kan geven kunnen wij ze als dealer iig nog niet bestellen.Miisport1 schreef:Prijs licht rond de 30 -35 euro. Kuipen zijn te bestellen want dat heeft die engelsman ook al gedaan .
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS
BMW R1100GS
Helaas!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Mischien wel in duitsland.?
Zou een optie kunnen zijn.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Kopt dat deze nog niet te bestellen zijn
Prijs staat op 0 en zijn niet bij pon of kassel op voorraad
Mail gestuurd naar pon en wacht op antwoord
Zodra ik die heb laat ik van mij horen
Gr Ben
Prijs staat op 0 en zijn niet bij pon of kassel op voorraad
Mail gestuurd naar pon en wacht op antwoord
Zodra ik die heb laat ik van mij horen
Gr Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Top! Goeie actie!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Dit zou me ook nog wel interesseren, ga het zeker volgen
up! Black BMT 75pk 3d
De going prijs voor een setje wielkuipen met bevestigingsmateriaal is momenteel € 92.50 incl.
de prijs die ik op de webshop wil gaan gebruiken voor de leden is € 69.00 incl.
Pon heeft me vanmorgen gemaild dat er nog geen levertijd te geven is omdat alles in backorder fabriek staat.
Ik ga ze nog niet op de webshop plaatsen omdat dat alleen maar vragen oproept , mochten er liefhebbers zijn die al willen bestellen hoor ik het graag.
Gr eric
Pon heeft me vanmorgen gemaild dat er nog geen levertijd te geven is omdat alles in backorder fabriek staat.
Ik ga ze nog niet op de webshop plaatsen omdat dat alleen maar vragen oproept , mochten er liefhebbers zijn die al willen bestellen hoor ik het graag.
Gr eric
-
- Forum newbie
Goede prijs! Zal aardig wat vuil en geluid schelen denk ik. Ik zal het eens bespreken met m'n 'klant'..
De Up! verkoper...
Eric,
Bij deze graag 1 setje voor mij. Mits ze natuurlijk op de Citigo passen.
Inge
Inge
Geen idee of ze op de Citigo passen ? ik heb die Info niet beschikbaar.Inge schreef:Eric,
Inge
Wie oh wie zou dat weten. Zijn de wielkuipen van de drieling hetzelfde? Ik vermoed van wel maar.... heb graag zekerheid.
-
- Forum newbie
Dat moet haast wel zo zijn. De body+onderstel lijkt mij vrijwel hetzelfde, dus moeten de wielkuipen haast wel gelijk zijn neem ik aan. Zekerheid kan ik je niet geven.. Rij anders ff langs een VW dealer. Staat altijd wel een Up buiten op het terrein, kan je het mooi ff checken!
Wat ik mij nog meer afvraag eigenlijk.. Is de 3-deurs wielkuip wel hetzelfde als een 5-deurs...
Wat ik mij nog meer afvraag eigenlijk.. Is de 3-deurs wielkuip wel hetzelfde als een 5-deurs...
De Up! verkoper...
Het enige verschil zou kunnen zitten in de aansluiting van de wielkuip op de bumper. De body zal hetzelfde zijn.Skyline737 schreef:Dat moet haast wel zo zijn. De body+onderstel lijkt mij vrijwel hetzelfde, dus moeten de wielkuipen haast wel gelijk zijn neem ik aan. Zekerheid kan ik je niet geven.. Rij anders ff langs een VW dealer. Staat altijd wel een Up buiten op het terrein, kan je het mooi ff checken!
Dat is inderdaad een goede vraag. De CrossUp is gebaseerd op de 5 deurs Up, dus dat zal sowieso wel passen.Skyline737 schreef:Wat ik mij nog meer afvraag eigenlijk.. Is de 3-deurs wielkuip wel hetzelfde als een 5-deurs...
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Beste Eric, bij deze ook graag 1 setje voor mij voor een 3 deurs up!merkx352 schreef:De going prijs voor een setje wielkuipen met bevestigingsmateriaal is momenteel € 92.50 incl.
Gr eric
Ik hoor het wel, alvast bedankt voor de moeite!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |