Reis naar Itlaie Garda Meer (2.647 km)
Wij ( 2 personen) zijn met onze Mii Style Chic 75 pk 4 deurs naar het Garda Meer in Italië geweest.
De heen reis met 2 stops 1x nabij Frankfurt en 1x in Kufstein.
Gerden over de A3 de A9 en bij Kufstein de Grens over via de Brennerpas en de autostrada afslag Afi.
De terug weg in 1x gereden dit keer via de Fernpass
Totaal 2647 km gereden 139,52 liter benzine gebruikt dus verbruik 1 op 18,97
We hebben geprobeerd gemiddeld 120 te rijden maar in Duitsland kwamen we vaak op de 140 KM
En in Oostenrijk vaak 80 km.
De Mii kon het makkelijk doen ook de passen op kwam hij goed mee.
Op de heen weg hoefde ik niet lager als de 4e te schakelen om te klimmen, de Fernpass moest hij 2x naar de 3e versnelling.
Ook met Airco aan had hij voldoende trekkracht.
De terug weg heb ik zelf 11 uur gereden, het zit comfort was perfect.
Ik heb 5 jaar een Leon 1.6 16 V 105 PK gehad maar de Mii zit net zo comfortabel.
Al met al een goede auto om ook lange afstanden mee te rijden.
Met de Mii naar Italie
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Re: Met de Mii naar Italie
Leuk rit verslagje en leuk om te weten dat de drieling ook op de lange afstand goed mee kan! En hoe was de vakantie zelf?
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
De vakantie zelf was prachtig 7 dagen lang zon en 30+ graden.
Op de terugweg in Oostenrijk reden we in 1x bij de temperatuur van 2 graden in een sneeuwbui
Op de terugweg in Oostenrijk reden we in 1x bij de temperatuur van 2 graden in een sneeuwbui
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat was de top?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Geheel eens. Ik heb ook een Porsche 911 maar het zitcomfort van de up! is zeker even goed Ook op de lange afstand, op reizen naar midden-Noorwegen (4.000km gereden in 6 dagen) en Oostenrijk (wintersport)Quark01 schreef:het zit comfort was perfect.
Ik heb 5 jaar een Leon 1.6 16 V 105 PK gehad maar de Mii zit net zo comfortabel
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik heb in de Fernpass nog een Porsche Carera ingehaald !!!!! (had een lekke band)
- Ajavas
- Vagling liefhebber
De Brennerpas was ongeveer 1800 m. boven NAP...Petrolhead Tom schreef:Wat was de top?
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
En dan hebben we het over zijn hoogte punt nog niet eens gehadAjavas schreef:De Brennerpas was ongeveer 1800 m. boven NAP...Petrolhead Tom schreef:Wat was de top?