De Up! edition.....by Van den Udenhout

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Inge
Forum eindbaas

Re: De Up! edition.....by Van den Udenhout

Bericht door Inge » zo 19 mei 2013, 15:19

Dat is geen slechte prijs - ben benieuwd als je het laat doen hoe het resultaat gaat worden.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » zo 19 mei 2013, 16:48

Ik ga nog even door met sparen, maar als het erin komt hou ik jullie op de hoogte! Sowieso wordt het dan donkerbruin met zwarte bies/stiksels.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » zo 19 mei 2013, 17:07

Vw-power schreef: (...)
zucht....
je moet eens beter lezen.
(...)
Bhuddymahn schreef:Huh? Volgens mij moet jij juist beter lezen.
JuP wil gewoon weten hoe veel het gekost heeft, niets meer en niets minder. Ongeacht waar het vandaan komt. Van Udenhout is hier door een hoop mensen aangevallen vanwege de prijs, maar als jouw interieur 3 keer zo duur is dan vind ik die opmerkingen tegenover het neplederen interieur niet terecht.(...)
Kijk, dat bedoel ik ook min of meer. VdU verzint iets, noemt het (opzettelijk of niet, dat weten we niet) verkeerd en wordt daarop aangevallen. Mijn vraag is gewoon simpel; wat kost het wanneer het wel echt leer is. Niet meer, niet minder. Dat VW-power zijn (overigens schitterende) interieur bij BM gekocht heeft, dat was duidelijk. Doordat de BM zijn verkochte artikelen niet meteen van de site haalt, kunnen wij zien wat de vraagprijs was voor het unieke prototype interieur. Vraag ik mij alleen af waarom BM voor een orgineel nepleer/skai Up! interieur hetzelfde durft te vragen als het unieke setje van VW-power. Maar dan komen we weer ff offtopic in een zijstraatje terecht, namelijk de absurde prijzen die BM durft te vragen voor veel van hun artikelen.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia

zeg maar JP ! ;)

Vw-power
Forum newbie

Bericht door Vw-power » zo 19 mei 2013, 18:08

Weet je wat.
Ik laat het hierbij.
Op de een of andere manier kom ik gewoon steeds verkeerd over op dit forum.
Ik heb al 25 jaar een ongeloofelijke passie voor auto,s.
Heb er een paar honderd gehad tot nu. van 500,- tot 150.000,-
maar zit qua denken en schrijven denk ik te ver van de mensen af hier.
Op alles wat je ook maar neerzet komt toch weer een negatief respons.
Heb eigenlijk voor een ieder alleen maar goede bedoelingen en het beste voor.
bij deze wens ik jullie een tof onderhoud op dit forum en van harte veel succes met de Ups! ;)

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » zo 19 mei 2013, 23:51

Vw power, voel je absoluut niet persoonlijk aangevallen. We vonden het alleen lastig dat je kritiek gaf op iets omdat je het te duur vond, maar nu blijkt dat het zo duur nog niet is. No hard feelings. Feit is en blijft dat jij nu een mooi bijzonder lederen interieur hebt. Daar hoef je niet voor weg te gaan van het forum hoor.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 20 mei 2013, 06:40

"Jongens ", zegt de juf kunnen we het een beetje positief houden alstublieft - zelfs als we het niet met elkaar eens zijn. Dit gehakketak maakt de hele gemoedelijke sfeer op het forum kapot. Dat vind ik jammer.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Vinniepilon
Donateur member

Bericht door Vinniepilon » ma 20 mei 2013, 09:06

Inge schreef:"Jongens ", zegt de juf kunnen we het een beetje positief houden alstublieft - zelfs als we het niet met elkaar eens zijn. Dit gehakketak maakt de hele gemoedelijke sfeer op het forum kapot. Dat vind ik jammer.
Mee eens
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

merkx352
Vagling liefhebber

Bericht door merkx352 » ma 20 mei 2013, 09:30

Beste leden ,

Je zou als dealer (sponsor ) zijnde bijna niets meer durven te plaatsen ?

Gr eric

Patrick-Brand
Vagling liefhebber

Bericht door Patrick-Brand » ma 20 mei 2013, 09:39

Like Frankie said, 'that's life'.

Net als in het echte leven tref je op een forum ook allerlei soorten mensen. Diverse achtergronden en daardoor andere inzichten.
Vergeet niet dat het enige(!) wat iedereen op dit forum gemeen heeft is 'adoratie' voor de Up! :roll:

Dus als iemand zich niet (meer) thuis voelt op dit forum is het helemaal niet erg als hij/zij weggaat. Forum gaat er niet meteen door kapot. Eén collega waarmee je niet door een deur kan hoeft toch ook niet tot het faillissement van het bedrijf te leiden? Loopt allemaal wel los. Het is en blijft een leuk forum!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 20 mei 2013, 10:07

Klopt dat is een ieders keuze desondanks vind ik het jammer als (potentiële) leden door dat gehakketak weggaan en zoals Eric het al noemde "je als sponsor bijna niets meer zou durven plaatsen". Dat lijkt me nu toch echt de bedoeling niet. Zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik bepaalde items gewoon niet meer lees en ook dat vind ik jammer maar behoed me voor gehakketak te moeten lezen.

Je kunt het best niet met elkaar eens zijn, kritisch zijn ook helemaal niets mee mis ben ik ook maar houd het wel positief - ook kritiek kan opbouwend zijn i.p.v. afbrekend. En als je je door iemand aangevallen voelt stuur dan een PM en vraag om nadere toelichting - voorkomt veel problemen.

UpSie
Vagling liefhebber

Bericht door UpSie » ma 20 mei 2013, 11:08

Goedemorgen allen,

Ik denk dat het een goede discussie was en nog steeds is, het is altijd lastig om je in een ander te verplaatsen.
Het is ook niet altijd eenvoudig om als je een reactie leest van een medeforrumer even geduld te hebben met je antwoordt daar op.
Als eerder gemeldt het is fantastisch dat er in deze moeilijke tijd voor merk dealers en autohandel in het algemeen, er nog steeds een aantal zijn die creatief en bereidt zijn om te investeren in alternatieve producten voor klanten zoals jij en ik!
Verder heb ik en ga ervanuit de meeste hier, er geen problemen mee als er medeforummers zijn die bv hun bedenkingen hebben over deze producten, zowel kwalitatief en prijstechnisch.
Wel is het belangrijk om de juiste parameters in je bevindingen mee te nemen, en indien dit niet gebeurd zijn we er met zijn allen bij om de juiste informatie te verkrijgen en te vermelden.
En daar speelt de dealer ook een belangrijke rol in.
Waar we voor op moeten passen is dat we elkaar geen directe verwijten gaan sturen over het geschrevene.
Iedereen is natuurlijk vrij om te komen en gaan, maar om direct van het forum te gaan voor dit soort onbenulligheden gaat wat ver en hoeft inderdaad helemaal niet.
Verder dealers ga zeker door met dit soort initiatieven, in deze tijden zijn dit ook voor hen de initiatieven die hen over andere dealers doen overleven, zij gaan die extra mile voor hun klanten.

Met vriendelijke groet,

Leen.

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » ma 20 mei 2013, 11:47

merkx352 schreef:Beste leden ,

Gr eric
Vooral wel blijven doen. Laten we dan met z'n allen ervoor zorgen dat we ons opbouwende kritiek zo formuleren dat het jullie ook weer helpt.
Ik ben in elk geval erg blij met initiatieven zoals jullie die laten zien.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

el coche SEAT
Donateur member

Bericht door el coche SEAT » ma 20 mei 2013, 11:58

BarMove(d)Up schreef:
merkx352 schreef:Beste leden ,

Gr eric
Vooral wel blijven doen. Laten we dan met z'n allen ervoor zorgen dat we ons opbouwende kritiek zo formuleren dat het jullie ook weer helpt.
Ik ben in elk geval erg blij met initiatieven zoals jullie die laten zien.
Helemaal mee eens.
Als ik vragen heb aan bijvoorbeeld deze sponsor, dan stuur ik gewoon een PB (voor diegene die het nog niet weten = persoonlijk bericht). Dan krijg je snel duidelijkheid van uit eerste hand.

Adieë Wa,
Rense
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

rjw
Forum newbie

Bericht door rjw » ma 20 mei 2013, 12:59

Vraag me af waarom iedereen zo graag leer wil, in de winter te koud en in de zomer te heet om erop te zitten.

Vinniepilon
Donateur member

Bericht door Vinniepilon » ma 20 mei 2013, 14:23

rjw schreef:Vraag me af waarom iedereen zo graag leer wil, in de winter te koud en in de zomer te heet om erop te zitten.
Voor een luxe uitstraling, en in de winter hebben stoelverwarming. :D alleen de zomer dat weet ik niet, maar voorlopigheid blijft dus nog uit :cry:
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 20 mei 2013, 18:46

Laat ik dan ook even reageren.

Ik vind het persoonlijk erg jammer als een topic als dit vier pagina's lang wordt omdat er een pennenstrijd losbarst om een woord dat verkeerd in een advertentie staat. Het is jammer dat VW Power heeft besloten het forum niet meer te bezoeken. Maar dat is zijn eigen keuze en daar kan ik hem niet in tegenhouden. Ik denk dat het goed is dat er inhoudelijk over aanbiedingen gesproken wordt maar neem daarbij alsjeblieft de platheid van het internet in acht. Denk na over de lading van je bericht. Niet alleen hier maar bij alles dat je op het internet plaatst.

Ik vind het hier verder nog steeds heel gezellig, er komen nog steeds meer leden bij en sommige leden hebben de gaafste projecten in het vat zitten. Echt supergaaf. Als ik dan kijk naar de actieve houding van onze sponsoren: Van den Udenhout en VAG Techniek dan denk ik dat Volkswagen daar best blij mee mag zijn. Zij maken het up rijden leuk voor zoveel mensen en kan best het laatste zetje in de goede richting zijn om een up te verkiezen boven een andere auto. Maar laten we dat dan ook zo houden en niet op alle slakken zout leggen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » di 21 mei 2013, 13:06

Petrolhead Tom schreef:Laat ik dan ook even reageren.

Ik vind het persoonlijk erg jammer als een topic als dit vier pagina's lang wordt omdat er een pennenstrijd losbarst om een woord dat verkeerd in een advertentie staat. Het is jammer dat VW Power heeft besloten het forum niet meer te bezoeken. Maar dat is zijn eigen keuze en daar kan ik hem niet in tegenhouden. Ik denk dat het goed is dat er inhoudelijk over aanbiedingen gesproken wordt maar neem daarbij alsjeblieft de platheid van het internet in acht. Denk na over de lading van je bericht. Niet alleen hier maar bij alles dat je op het internet plaatst.

Ik vind het hier verder nog steeds heel gezellig, er komen nog steeds meer leden bij en sommige leden hebben de gaafste projecten in het vat zitten. Echt supergaaf. Als ik dan kijk naar de actieve houding van onze sponsoren: Van den Udenhout en VAG Techniek dan denk ik dat Volkswagen daar best blij mee mag zijn. Zij maken het up rijden leuk voor zoveel mensen en kan best het laatste zetje in de goede richting zijn om een up te verkiezen boven een andere auto. Maar laten we dat dan ook zo houden en niet op alle slakken zou leggen.
Het zout pannenkoek! Geen zou..

[disclaimer]Bovenstaande is een grapje![/diclaimer]

Helemaal eens met bovenstaand verhaal :)
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » ma 17 jun 2013, 06:02

Ook wealer heeft nu deze up... blijkbaar heet het de W_edition

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie