Ik ben pleite, ik heb zojuist mijn account verzocht te verwijderen.
Ik hou me teveel aan regeltjes zo blijkt en zet onbehoorlijke teksten neer.
Zet mensen te kakken, ja prima joh. Bekijk het lekker!
Groeten,
Job
Dag mensen
Re: Dag mensen
Veel plezier dan nog.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Maak je niet zo druk man!! Nergens voor nodig.
Tel tot 10... reageer in/op een topic... en vergeet de rest. Bijna weekend hoor.
Tel tot 10... reageer in/op een topic... en vergeet de rest. Bijna weekend hoor.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Jammer zeg !
(nog steeds niet duidelijk wat de oorzaak is)
(nog steeds niet duidelijk wat de oorzaak is)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Erg jammer.. want als ik even door je berichten scroll heb je heel veel nuttige bijdragen geleverd aan het forum.
Ben je verzocht je account te verwijderen of heb je dat zelf gedaan? Is mij niet helemaal duidelijk.
Ben je verzocht je account te verwijderen of heb je dat zelf gedaan? Is mij niet helemaal duidelijk.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Jammer, bedankt voor je bijdrage!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Het is mij niet helemaal duidelijk wat er gebeurd is
Maar jammer dat je weg gaat
Maar jammer dat je weg gaat
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb net de PB beantwoord. Ik vind het ook een wat overtrokken reactie maar als mensen van mening zijn dat ze het forum niet langer willen gebruiken omdat ze zich niet kunnen vinden in de manier waarop het hier gaat dan kan ik dat alleen maar accepteren. We leven in een vrij land.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ