Veilig krikpunt ?
- Travel Wolf
- Forum newbie
Re: Veilig krikpunt ?
Ik heb de zomerbanden eronder gelegd dit weekend. Ja, er zijn kleine driehoekjes aan de buitenkant carrosserie als deukjes aangebracht. Daar zie je dat aan de onderkant de "opstaande rand" wat dikker, dus verstevigd. Daar past precies de gleuf van de krik omheen. (bovenkant krik heeft een gleuf, de voet is plat.) Dit lijkt mij de correcte manier zoals althans de UP-fabriek het bedacht heeft.TV_UP! schreef:Het kan aan mij liggen maar er staan driehoekjes op de zijkant die aangeven waar het krikpunt zich bevindt. (was bij mij polo 6n2 wel teminste)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
** VW Move Up - wit - 1 juni 2012 - Maps & More - dakdragers t.b.v. canadese kano of dakkoffer - hulpveren t.b.v. lekker rijden bij maximaal vakantiebagage/gewicht **
Zouden jullie met de krik die in de bijlage staat, kunnen adviseren om de auto omhoog te krikken op punt drie op de foto's? Deze zitten bij de Up wel ter hoogte van de driehoekjes die zijn weergegeven in de dorpels. Graag jullie advies
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
- Bijlagen
-
- unnamed.jpg (35.47 KiB) 4653 keer bekeken
Frank1020 schreef:Zouden jullie met de krik die in de bijlage staat, kunnen adviseren om de auto omhoog te krikken op punt drie op de foto's? Deze zitten bij de Up wel ter hoogte van de driehoekjes die zijn weergegeven in de dorpels. Graag jullie advies![]()
Ik gebruik deze ook voor de bandenwissel. Ik heb in het rubber een sleuf gezaagd net als bij de originele krik zodat hij in de uitsparing past onder de auto bij de driehoekjes en werkt perfect. Heb trouwens een krik van Michelin.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Prachtige foto's!
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.