Hoe het komt weet ik niet en is mooie rechte kras van boven naar beneden.
Zeker zelf niet gedaan dus begrijp het echt niet hoor.
Maandag naar de garage om te vragen wat dat grapje zou kosten.
![Afbeelding](http://i50.tinypic.com/nzoc55.jpg)
Inge schreef:Wel in tippen dan met een sate prikker of een heeeel dun penseeltje. En dan ook nog in ene paar keer anders wordt de laag te dik.
RaymonK schreef:wel erg oppassen daarna met afslijpen...
zeker op zo'n hoekje zit maar heel weinig verf waardoor je (ook met p2500) zo door de lak heen kunt gaan.
Inge schreef:Dat is waar maar alles wat er teveel opzit moet er ook weer af. Dus wat mij betreft beter teveel voorkomen.
Ik laat mocht het mij ooit overkomen - hoop van niet - het maar aan de professionals over. Dan krijg ik ook geen kleur problemen (hoop ik)
Als je niet weet wie het heeft gedaan heb je natuurlijk niks aan rechtsbijstand. Je zou nog wel aangifte kunnen doen maar ik denk niet dat ze hier tien rechercheurs op gaan zetten.GuidoUp schreef:Had al met verzekering gebeld.. Maar dan ga ik 4 trees lager in mijn no claim....
Dus nu mogelijk rechtsbijstand inschakelen
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Idd fantastisch spul maar ik zie in de kras ook de grondlak naar boven komen. Dan helpt een polijstmiddel (want dat is ScratchX) ook niet meer.Bhuddymahn schreef:Dit krasje is wel te verhelpen met ScratchX van Meguiars, bij Halfords te krijgen. Fantastisch spul!