Barracuda Tzunamee RAcing White Polished + WheelzArt Pink Tiger....
![Afbeelding](http://www.auto-news.de/webcore/data/content/Auto_ClickTrick_STD/33313_essen_tuner_12_22_big.jpg)
+1JCDNL schreef:Nou ik weet wel dat er weinig mensen 17" 7 j onder hun auto leggen. Het is geen fast en furious forum hier. Overigens storen me jou berichten wel. Dat je een leuk setje velgen wil slijten in verkoopforum snapik, maar nu begin je hier ook al daarmee. Je schroefset postings neigden ook al erg commercieel. Je rijdt geen up denk ik, dus snap ik niet waar je heen wilt met "kijk eens, ook erg leuk" postings.
Je hebt zeker gelijk dat een moderator dat kan en moet beoordelen. Maar forumleden mogen ook aangeven wat voor hen acceptabel is. Te vaak dit soort berichten in korte tijd, zullen mij er uiteindelijk toe brengen om een forum weer te verlaten. Ik kom nl om ervaringen uit te delen en daar zit wellicht wel eens wat commercieel getint tussen, geen probleem, maar voor mij met mate.henri schreef:Beetje jammer dat er hier op deze manier gereageerd wordt. Adriaan van GKB Import brengt een aantal producten, sommige specifiek voor de Up, onder de aandacht. Sommige posts van hem zijn wellicht commercieel getint. Ben van mening dat de moderator van dit forum uitstekend kan beoordelen wat hier wel/niet toegestaan/gewenst is.
Sorry dat ik mijn mening gaf, dat mag idd niet.henri schreef:Beetje jammer dat er hier op deze manier gereageerd wordt.
Dit zijn toch 18 inch!!!schroefset schreef:Ziet er ook wel bizar uit....
Barracuda Tzunamee RAcing White Polished + WheelzArt Pink Tiger....