Zwarte VW Logo's
Zwarte VW Logo's
Iemand op de hoogte of er al zwarte VW logo's : voorgril en achterklep verkrijgbaar zijn ?
Re: Zwarte VW Logo's
Zijn niet leverbaar. Maar het is wel zelf heel makkelijk te doen met Plasti-dip.
Zie: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... dip#p19674
Zie: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... dip#p19674
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Thx voor de tip
-
- Vagling liefhebber
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, ze bestaan zeker...volgens mij hadden ze ze bij Vagtechniek ook liggen.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Ok, ik had ze nog niet gezien
En het voordeel van Plasti-Dip is dat als het je niet bevalt het er gewoon weer af kan halen
En het voordeel van Plasti-Dip is dat als het je niet bevalt het er gewoon weer af kan halen
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
scotch bride er over heen en spuiten die hap.
mijne worden wit.
mijne worden wit.
Miisport1 schreef:scotch bride er over heen en spuiten die hap.
mijne worden wit.
Wel bijzonder: Een MII met VW logo's..
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
tadaaa
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Netjes zo blacked out. Ik ben er echt fan van!!
Jammer van dat geel op je kentekenplaat.
| High Up! | BMT | 60pk | 2 deuren | Deep black pearl | Executive-, Drive- en Dynamic pakket
| Peugeot 106 | 1.1 Accent
| Peugeot 106 | 1.1 Accent
Had ik liever een zwarte plaat met gele letters
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels