als je up de deur uit gaat ...wat komt er dan voor terug ?
Re: als je up de deur uit gaat ...wat komt er dan voor terug
Dat klopt ,allemaal vag oogkleppen he ....
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Alleen al de stoelen van een Panda zijn voor mij een afknapper, net als het blikkerige gevoel dat ik ervaar. Ik ga ook voor de up!GT als opvolger
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
blikkerig ?up! schreef:Alleen al de stoelen van een Panda zijn voor mij een afknapper, net als het blikkerige gevoel dat ik ervaar. Ik ga ook voor de up!GT als opvolger
Hoe dan ook een Up! GT
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
Je vergeet de zinsnede "dat ik ervaar"eas schreef:blikkerig ?up! schreef:Alleen al de stoelen van een Panda zijn voor mij een afknapper, net als het blikkerige gevoel dat ik ervaar. Ik ga ook voor de up!GT als opvolger
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
het enige wat ik hier ervaar op het forum is tunnelvisie van diverse mensen ..
- el coche SEAT
- Donateur member
Wie de schoen past, trekke hem aan.eas schreef:het enige wat ik hier ervaar op het forum is tunnelvisie van diverse mensen ..
Laatst gewijzigd door el coche SEAT op zo 10 mar 2013, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Veel plezier. Over 7maanden maar weer terug naar VW voor een 5 deurs Cross Up!eas schreef:Nou het is gebeurt , na 7 maanden vanmiddag mijn nieuwe auto opgehaald ....
en waarom dan ? ...... er mankeerde absoluut niks aan de up! , in iedergeval geen lekkage ofzo ...
dus geen kwaad woord over mijn up! hij reed prima !
maar er moesten weer een paar deuren bij ... en iets hoger zitten ...
(...)
op naar de volgende 7 maanden
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
verklaar je naderel coche SEAT schreef:Wie de jas past, trekt hem aan.eas schreef:het enige wat ik hier ervaar op het forum is tunnelvisie van diverse mensen ..
Dat is geen tunnelvisie, dat is een ander, persoonlijk gevoel bij auto's. Ik ervaar de nieuwe Panda als erg blikkerig, en de stoelen vind ik zeer matig vergeleken met de up! Maar Ik respecteer de keuze van een ander. Als jij het een kwalitatief fijne auto vindt, dan is dat jouw gevoel. Wees blij dat je er zo over denkt, het is jouw keus!eas schreef:het enige wat ik hier ervaar op het forum is tunnelvisie van diverse mensen ..
aha ... nou maar hopen dat ik ook geen vocht en linkstrekken en rammelende versnellingsbakken krijg
of vergeet ik nou nog wat oja ! een fijne importeur ...
maar ik moet en mag zeggen dat ik dit allemaal gelukkig niet heb gehad met mijn ex up!
of vergeet ik nou nog wat oja ! een fijne importeur ...
maar ik moet en mag zeggen dat ik dit allemaal gelukkig niet heb gehad met mijn ex up!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welke motor heb je EAS? De 65 pk twinair of de 85? Mijn vriendin heeft een 500 twinair met 85 pk. Geniaal motortje! Wat een gaaf geluidje komt er toch uit.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Bij zou het een nieuwe beetle zijn. Heb nog hard getwijfeld om deze af te zeggen en een beetle te bestellen, maar omwille van de zuinigheid toch een Up gekocht.
- el coche SEAT
- Donateur member
Petrolhead Tom schreef:Welke motor heb je EAS? De 65 pk twinair of de 85? Mijn vriendin heeft een 500 twinair met 85 pk. Geniaal motortje! Wat een gaaf geluidje komt er toch uit.
Kijk eens naar het onderschrift.
65 pk Twinair.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik zag het net ja! Oeps! Met de 65 pk Twinair heb ik nog nooit gereden. Lijkt me ook een grappige tor. Hoe is het met het verbruik? Dat is van de twinair 85 echt niet best. Die 1 op 27 is een utopie. 1 op 16 is goed te doen. 1 op 9 trouwens ook.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
eerste tankbeurt na dat de dealer hem vol het afgeleverd . was 1 op 15.5
maar we zijn hem nog aan het inrijden ...
en dat verbruik van die 85 pk had ik ook al gelezen , vandaar ook de keuze voor de 65 pk
maar we zijn hem nog aan het inrijden ...
en dat verbruik van die 85 pk had ik ook al gelezen , vandaar ook de keuze voor de 65 pk
- capravacca
- Vagling liefhebber
Ik vind de Panda er behoorlijk op vooruit gegaan en best gezien mag worden, maar het zal niet mijn volgende auto worden gewoon omdat ik de volgende keer ALS ik wat anders koop het toch weer een leuk stukkie speelgoed moet zijn want meer is een auto voor me niet met de weinige km die wij maken per jaar.
De zoektocht gaat vanmiddag weer verder, en gaan we het volgende type auto bekijken,
De zoektocht gaat vanmiddag weer verder, en gaan we het volgende type auto bekijken,
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Laatst was ik bij de Fiat dealer bij mij in de buurt, omdat ik wel nieuwsgierig was naar de 500S. Dit is een sportief uitgedoste TwinAir versie met 85 pk, die later dit jaar ook met 105 pk leverbaar wordt. Beetje afhankelijk van mijn financiële situatie t.z.t., neem ik deze serieus in overweging als opvolger van de Move Up.
Ook nog even in de Panda gezeten. Hier werd ik nog niet heel enthousiast van. Wellicht dat de 105 pk TwinAir variant ook leverbaar wordt in de Panda. Als Fiat daar een sportieve uitvoering van maakt zoals de eerdere 100HP, dan wordt de Panda een meer praktische en waarschijnlijk ook betaalbaarder alternatief voor de 500S. Ben benieuwd...
Ook nog even in de Panda gezeten. Hier werd ik nog niet heel enthousiast van. Wellicht dat de 105 pk TwinAir variant ook leverbaar wordt in de Panda. Als Fiat daar een sportieve uitvoering van maakt zoals de eerdere 100HP, dan wordt de Panda een meer praktische en waarschijnlijk ook betaalbaarder alternatief voor de 500S. Ben benieuwd...
Citi Go RS
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set