ik heb zelf een High Up waarin ik cruise control (CC) wil laten inbouwen.
Nu lees ik op dit forum en na telefonisch overleg met VAGtechniek.nl dat men zegt dat de inbouw 100% origineel is.
Ik heb mijn VW dealer gevraagd om te kijken of zij deze kunnen inbouwen. Ik kreeg later een telefoontje terug dat ze bij PON nagevraagd hebben en dat deze onderdelen niet origineel te verkrijgen zijn en er ook geen officiële inbouw instructie voor monteurs beschikbaar is.
Vervolgens ben ik met een grote VW dealer in Duitsland gaan bellen (VW dealer in Aken), deze heeft met mij een half uur aan de telefoon zitten kijken of zij hier wel aan kunnen komen. Ook zij kunnen deze nergens bestellen. Wel vertelde deze vriendelijke man mij dat het misschien wel zo kan zijn de dat hendel wel mogelijk ergens vandaan te krijgen zou kunnen zijn (bijvoorbeeld als deze zou afbreken bij een af-fabriek auto) maar dat de bekabeling e.d. niet origineel voor de up te verkrijgen is, dus ook geen installatie instructie.
Ik schrijf dit stuk als discussieonderwerp, niet als aanval op VAGtechniek, in tegendeel zelfs. Want ik wil nog steeds CC.
Ik vraag me door deze informatie alleen af of het dan terecht is dat men zegt dat het een originele inbouw voor de up is wel gegrond is en op deze manier aan de man mag brengen. Daarnaast viel me ook op dat op de website van VAGtechniek de CC voor andere modellen gewoon online staan maar juist van de UP niet ?
Don't shoot the messenger plz
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Groeten!