Puppie opgehaald

Laat hier je nieuwe trots zien.
Up058
Vagling liefhebber

Re: Puppie opgehaald

Bericht door Up058 » do 14 feb 2013, 10:54

Vette pUPpie!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » vr 15 feb 2013, 10:31

Ik zagbij je eerste fotos dat je op je triangelvelgen de zwarte middenkapjes hebt zitten. Worden die nu standaard in t zwart geleverd bij aflevering dan. Ik heb ze toen gekocht na 4 maanden gewacht te hebben..
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Bertje
Vagling liefhebber

Bericht door Bertje » vr 15 feb 2013, 11:44

Ron UP schreef:Ik zagbij je eerste fotos dat je op je triangelvelgen de zwarte middenkapjes hebt zitten. Worden die nu standaard in t zwart geleverd bij aflevering dan. Ik heb ze toen gekocht na 4 maanden gewacht te hebben..
Heb ze gelijk met de auto besteld, half oktober. Standaard worden de Triangles nog steeds met witte kappen geleverd. Ondanks dat ik een witte Up! heb vind ik zwarte kappen mooier staan. Maar dat is natuurlijk een persoonlijk iets. Omruilen voor zwart lukte helaas niet dus liggen er nu vier witte op zolder... Komen misschien nog eens van pas.
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » vr 15 feb 2013, 11:57

Hahaha ok, is dus nog steeds extra euries bestellen voor die zwarte. Goede busniss zeker haha :D vind t bij mij ook veeeeel mooier staan!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Bertje
Vagling liefhebber

Bericht door Bertje » vr 15 feb 2013, 12:33

Ron UP schreef:Hahaha ok, is dus nog steeds extra euries bestellen voor die zwarte. Goede busniss zeker haha :D vind t bij mij ook veeeeel mooier staan!
Ja lekker incasseren voor ze... Zeker bij jouw auto begrijp ik niet dat ze de triangles uitleveren met witte kappen.
Het slaat nergens op: Witte kappen bij een zilvere auto. :?

Het meeste is gelukkig wel goed doordacht maar op sommige (detail-) vlakken laten ze soms steekjes vallen.
Net zoiets: bij kunstleren bekleding verwacht je een kunstleren armsteun te kunnen bestellen. Nee meneer, die is er alleen in stof. :cry:
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

dirkjan
Forum newbie

Bericht door dirkjan » do 28 feb 2013, 12:59

Bertje schreef:Afgelopen zaterdag eindelijk onze Up! opgehaald met toen nog een maagdelijke km-stand van slechts 9 km. :D
Zaterdag gelijk gaan toeren en van alles uitproberen. Maps en more ziet er goed uit en navi werkt prima. Wel wat zenuwachtig met aanwijzingen geven in vergelijk met mijn tomtom maar dat zal wel wennen.
Jammer dat je geen klokje kan kiezen ipv bijv. de koelvloeistoftemp. bij de twee metertjes op het M&M scherm. Je kunt natuurlijk wel het klokje selecteren in het display tussen de tellers achter het stuur maar dan heb je weer geen actueel verbruik... Wat een luxeprobleem 8-)

Vanmorgen de polo-antenne erop geschroefd. Ziet er een stuk beter uit vind ik. Ontvangst is nog steeds prima.
Ook is de winterset is inmiddels gemonteerd. Het rijdt iets comfortabeler nu met 15" ipv 16" Voor een winterset is 15" lichtmetaal nog best wel luxe, maar het 'smoelt' toch wel een stuk minder goed dan de triangles. Morgen maar eens kijken of een setje spacers wil helpen om het wat beter te laten ogen.

Ondanks dat ik qua autoformaat twee stappen ben terug gegaan heb ik tot nu toe geen spijt van de Up! Eigenlijk merk je alleen op drempels dat hij wat klein is en kort geveerd. Verder voelt het allemaal erg volwassen aan. In korte tijd ook al veel leuke reacties gehad. Inmiddels alweer dik 400 km gereden en ruim een halve tank brandstof opgestookt.

Over het 'inrijden' is eigenlijk niet gesproken met het afleveren. Het inrijden zoals het vroeger moest hoeft niet meer maar zijn er eigenlijk dingen waar je toch rekening mee moet houden?
Mooi man!

Plaats reactie