Cross up velgen onder witte High Up.
Cross up velgen onder witte High Up.
Heb van de week net een mooie nieuwe set 16 inch velgen gekocht op marktplaats, het zijn originele Vw Up velgen.
De verkoper wist niet van welk model ze kwamen en zijn leverancier ook niet.
Maar als ik Cross Up Google, kom ik deze velgen tegen. Ik ben er super blij mee.
De verkoper wist niet van welk model ze kwamen en zijn leverancier ook niet.
Maar als ik Cross Up Google, kom ik deze velgen tegen. Ik ben er super blij mee.
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten
Re: Cross up velgen onder witte High Up.
Dit is de Cross Up
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Dat zijn hele mooie en (nog?) exclusieve wielen. Gekocht van een particulier of bij een bedrijf?
-
- Vagling liefhebber
Erg strak, ben ook benieuwd waar je ze vandaan hebt, mag ik vragen wat ze gekost hebben?
Ik heb ze bij een particulier gekocht, die ze weer via familie uit de fabriek in Wolfsburg kreeg.
Heb er 580 euro voor betaald incl. Banden.
Goede koop dacht ik.
Had laatst mijn set Spoke antraciet velgen incl. Banden al verkocht via marktplaats voor 480.
Dus heb ze voor een koopje.
Heb er 580 euro voor betaald incl. Banden.
Goede koop dacht ik.
Had laatst mijn set Spoke antraciet velgen incl. Banden al verkocht via marktplaats voor 480.
Dus heb ze voor een koopje.
De spaken van de velg die in een y vorm staan zijn ook gepolijst, net als bij de ypsilons en triangles.
Zien er inderdaad strak uit, je rijdt wel heel exclusief zo
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat een mooi wiel zeg!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Wat een onwijs gave velgen !! Ben jaloers.... zoiets wil ik ook wel onder mijn uppie.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
Aloha,
die zijn mooi en staan jouw witte Up! super!
die zijn mooi en staan jouw witte Up! super!
Carpe Diem!
Die velgen zien er idd wel erg strak uit echt super.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Wauw, dat zijn echt hele gave velgen.
Citigo 1.0 60pk Elegance Automaat Tornado Red, zwarte 15inch Auriga velgen, Panorama dak, 5deurs, All season en Travel pakket, Move & Fun.
Ziet er gaaf uit!
Up! White 75 pk. Upsilonvelgen met zomerbanden en de Classicvelgen met winterbanden, drive pakket, panorama schuif-/kanteldak, software aanpassingen, chroomlook sierlijst op de achterklep.
Ik heb mijn Traingle's ook bij hem vandaan maar deze zijn nog eens een stukje mooier!
Veel plezier er mee
Veel plezier er mee
Bedankt voor alle positieve reacties, ben er zelf ook erg blij mee.
Heb nu de winterset weer gemonteerd, wou alleen even kijken hoe ze stonden en reden.
In maart/april komen ze er wel weer onder.
Goeie dagen allemaal en een goed 2013 toegewenst.
Heb nu de winterset weer gemonteerd, wou alleen even kijken hoe ze stonden en reden.
In maart/april komen ze er wel weer onder.
Goeie dagen allemaal en een goed 2013 toegewenst.
-
- Forum newbie
Hoi VW UP , kan geen prive bericht sturen, maar ik heb interesse in je triangle velgen.
Graag even contact!
Graag even contact!
-
- Forum newbie
VW UP, heb je misschien een adresje waar je ze vandaan hebt?
ben namelijk naar de dealer geweest en dan gaat het grapje me ongeveer 1200 euro kosten.
ze zijn namelijk echt super mooi, ik heb ze nu ook in het echt gezien
Groetjes
ben namelijk naar de dealer geweest en dan gaat het grapje me ongeveer 1200 euro kosten.
ze zijn namelijk echt super mooi, ik heb ze nu ook in het echt gezien
Groetjes
- ~Thijs~
- Vagling liefhebber
Ze zijn inderdaad erg mooi! Maar ook erg moeilijk om aan te komen (helaas).
Je zou geluk moeten hebben en een setje 2de hands kunnen vinden, of anders toch aan nieuw moeten gaan denken (is die 1200 met of zonder banden?)
Je zou geluk moeten hebben en een setje 2de hands kunnen vinden, of anders toch aan nieuw moeten gaan denken (is die 1200 met of zonder banden?)
-
- Forum newbie
Weet ik eigenlijk niet zeker, maar ik mag aannemen dat dit wel met banden is want anders zijn het wel hele prijzige velgjes~Thijs~ schreef:Ze zijn inderdaad erg mooi! Maar ook erg moeilijk om aan te komen (helaas).
Ik ben ook al aan het kijken in Duitsland, misschien zijn er daar opties
- ~Thijs~
- Vagling liefhebber
Ik vrees namelijk dat dat zonder banden is
Ik weet dat bijvoorbeeld een setje Classics je al +- €900 euro kost bij de dealer, zonder de banden, dus tegen de €13-1400 aan met banden
Ik weet dat bijvoorbeeld een setje Classics je al +- €900 euro kost bij de dealer, zonder de banden, dus tegen de €13-1400 aan met banden