High up bleumotion is binnen !!!
High up bleumotion is binnen !!!
Onze High Up bleumotion met schuifkanteldak is binnen bij de dealer !!!!!!
We zouden hem pas in juni krijgen, dus 3 maanden eerder binnen, hoera.
Laatst gewijzigd door golfruud op do 08 mar 2012, 22:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: High up bleumotion is binnen !!!
golfruud schreef:Onze High Up bleumotion met schuifkanteldak is binnen bij de dealer !!!!!!
Dat is goed nieuws en het goede weer komt eraan zo te horen dus dat word genieten
Gefeliciteerd enuhh wel foto's plaatsen he
Bryan
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Congrats
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Das goed nieuws!!
Hoe kan ik een foto invoeren.
gefeliciteerd!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Da's een mooie verrassing ! Denk dat de dealer het ook niet aan had zien komen. LOL
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar??? Bij mij was het eerst week 15 en nu alweer week 19 ..........besteld 17 jan.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Dark UP schreef:Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar??? Bij mij was het eerst week 15 en nu alweer week 19 ..........besteld 17 jan.
ja zeker ! ik snap het ook niet ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Ligt dat bij jouw ook niet grotendeels aan de Kleur? Weet niet wat voor kleur golfruud heeft besteld?Dark UP schreef:Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar??? Bij mij was het eerst week 15 en nu alweer week 19 ..........besteld 17 jan.
Verkoper zei gisteren tijdens het bestellen tegen mij dat het nog steeds maar 8 weken levertijd was. Ik gok dat de mijne ergens tussen week 18 en 20 komt
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Jep, dat klopt, ik vermoed zomaar dat dark silver als laatste kleur gemaakt gaat worden...maarja, wachten is lekkerrrrr hahaha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Snel rijden! Veel plezier!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Dark UP schreef:Jep, dat klopt, ik vermoed zomaar dat dark silver als laatste kleur gemaakt gaat worden...maarja, wachten is lekkerrrrr hahaha
Wij hebben een candy witte.
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee! (gaat vast lukken)
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Helemaal mooi zulke witte UP!golfruud schreef:Wij hebben een candy witte.
Wij hebben ook een candy witte..... staat nu bij de dealer, mooiiiiiiiiiiii, zeker met de donkere ruiten en de lm triangle velgen
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
golfruud schreef:Onze High Up bleumotion met schuifkanteldak is binnen bij de dealer !!!!!!
En wanneer krijgen jullie de UP..................
Bryan
Dat dak is mooi ja zo schuifkanteldak heb ik in me oude vw ook heerlijk , maar als je ook airco heb is het een beetje nutteloos tenzij je het voor de looks neemt want staat wel strak dan.
Veel plezier ermee ook vast ..
Veel plezier ermee ook vast ..
The Only Way is UP!
Hij wordt 22 maart afgeleverd.Bryan schreef:golfruud schreef:Onze High Up bleumotion met schuifkanteldak is binnen bij de dealer !!!!!!
En wanneer krijgen jullie de UP..................
Bryan