Ezel
Ezel
Hallo luitjes,
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik vergeet zeker minstens één keer per trip om dat vermaledijde hoedenplankje naar beneden te doen.
Absolutely not-cool ...
Met vriendelijke groet,
Bart de Ezel
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik vergeet zeker minstens één keer per trip om dat vermaledijde hoedenplankje naar beneden te doen.
Absolutely not-cool ...
Met vriendelijke groet,
Bart de Ezel
Re: Ezel
Ik ben hem inderdaad ook wel eens vergeten^^!
Zelfs bij het ophalen van de auto bij de dealer haha
Zelfs bij het ophalen van de auto bij de dealer haha
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Ik rijd al 20.000km met een up!, maar ik weet niet waarover jullie het hebben. Een hoedenplank die niet omlaag gaat? Nooit meegemaakt!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Kleine UP!
- Forum newbie
Ik ben je tweeling ezel zeker want ik vergeet deze ook regelmatig
Beter 1 UP! BM in de hand dan de lucht van dieselolie.
mikester heb je nog verdere aanpassingen gedaan aan de nokjes of niet??
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Helemaal niks aan gedaan. Die nokjes zou ik sowieso nooit afzagen.
Kijk eens aan, dat ziet er goed uit, Mikester !Mikester schreef:
Wil je ons vertellen welke materialen je hiervoor gebruikt hebt en hoe je het bevestigd hebt ?
Dank je wel alvast
Met vriendelijke groet,
Bart
viewtopic.php?f=4&t=963Bart007 schreef:Welk topic???
Wel een prima oplossing, merk dat het wel onhandig is dat hij omlaag blijft staan soms.
Ik heb overigens ook al zo'n situatie gehad. Bij het ophalen van de auto werd gedemonstreerd hoe alles werkte en toen ik weg reed stond de hoedenplank dus omhoog. Kan hem gelukkig zo omlaag tikken vanaf de bestuurdersstoel.