Poll: Aantal weken levertijd
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Poll: Aantal weken levertijd
Levertijd is altijd een terugkerende vraag, vandaar de Poll
Kies hier de levertijd van bestelling tot aan werkelijke levering.
Achteraf invullen (na levering svp) of nadien wijzigen indien nodig!
Kies hier de levertijd van bestelling tot aan werkelijke levering.
Achteraf invullen (na levering svp) of nadien wijzigen indien nodig!
Laatst gewijzigd door dubbel-UP! op ma 05 mar 2012, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Re: Poll: Aantal weken levertijd
4 januari besteld, 10 maart geleverd, achtenhalve week
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
27 jan besteld , en als alles goed is ... leveren in week 17 ( 23-30 april )
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
wij 9 december besteld,
volgende week geleverd
volgende week geleverd
Begin januari besteld, verwachte leverdatum week 26..
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Is wel heel erg (te) lang...........Crash schreef:Begin januari besteld, verwachte leverdatum week 26..
MIsschien is het een idee om de poll pas ná aflevering in te vullen. Met de vele "verwachtte" levertijden die dan uiteindelijk vervroegd of uitgesteld worden, heb je niets aan de poll. Kan de Topicstarter dit misschien even erbij zetten?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Besteld 17 januarie, verwachtte productieweek 19, 16 weken later dus
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- High-up!
- Vagling liefhebber
13 januari besteld, 17 maart geleverd.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
niemand meer die deze Poll verder kan aanvullen?
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik heb hem zojuist ingevuld. Mijn Up gaat, als alles meezit, komend weekend afgeleverd worden.
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Leuk, veel plezier met deze verrassende auto!
-
- Forum newbie
Dit topic nog maar eens omhoog gooien..
Gisteren is mijn EcoUp! bij Pon besteld, de verwachte aankomst is in week 17. En dan nog 2-3weken tijden benodigd om de auto klaar te maken en uiteindelijk aan mij af te leveren. Totaal dus zo'n 11-12 weken wachten! Ik had verwacht dat het wat sneller zou gaan, maar misschien produceren ze de Eco-variant niet iedere week??
Saillant detail is dat ik de auto zonder logo achterop besteld heb, maar dit blijkt af-fabriek niet mogelijk te zijn omdat VW graag pronkt met dit milieuwonder!!
Gisteren is mijn EcoUp! bij Pon besteld, de verwachte aankomst is in week 17. En dan nog 2-3weken tijden benodigd om de auto klaar te maken en uiteindelijk aan mij af te leveren. Totaal dus zo'n 11-12 weken wachten! Ik had verwacht dat het wat sneller zou gaan, maar misschien produceren ze de Eco-variant niet iedere week??
Saillant detail is dat ik de auto zonder logo achterop besteld heb, maar dit blijkt af-fabriek niet mogelijk te zijn omdat VW graag pronkt met dit milieuwonder!!
Move Up! 1.0 EcoFuel 68pk, 5drs, handmatige airco "Climatic", Deep Black Pearl (metallic), Drive pakket: Cruise control, Park Distance Control achter en Boordcomputer 'Plus'
BBS RS764 16" velgen
BBS RS764 16" velgen
Wat een onzin zeg, dat het logo af fabriek niet zonder kan. Snap het wel maar raar dat het niet kan. Ach ja kan je zelf aan de slag of de dealer even lief aan kijkenWhazz'Up! schreef:Dit topic nog maar eens omhoog gooien..
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
-
- Forum newbie
Dealer informeerde mij dit natuurlijk en gaf gelijk aan dat zij zelf het logo voor mij zullen verwijderen. Ik heb dan wel weer gevraagd of ze het logo dan wel bij de auto aan mij willen geven, misschien vind ik er nog wel een ander leuk doel voor.
Move Up! 1.0 EcoFuel 68pk, 5drs, handmatige airco "Climatic", Deep Black Pearl (metallic), Drive pakket: Cruise control, Park Distance Control achter en Boordcomputer 'Plus'
BBS RS764 16" velgen
BBS RS764 16" velgen
Ik mijn mijn ecoUp besteld in week 5 en verwachtte hem aanvankelijk in week 13, dat zou 8 weken zijn. Maar in de bevestiging die ik ontving van de dealer stond ´medio´ april. Dus ook z´on twaalf weken. LelijkGisteren is mijn EcoUp! bij Pon besteld, de verwachte aankomst is in week 17. En dan nog 2-3weken tijden benodigd om de auto klaar te maken en uiteindelijk aan mij af te leveren. Totaal dus zo'n 11-12 weken wachten! Ik had verwacht dat het wat sneller zou gaan, maar misschien produceren ze de Eco-variant niet iedere week??
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Mijn Mii style sport ASG (automaat) kon ik precies na 2 maanden ophalen,eerder dan verwacht.
Had er verder geen opties bij, dat scheelt natuurlijk.
Had er verder geen opties bij, dat scheelt natuurlijk.
MII style Sport 60pk semi-aut5
- Autheo
- Donateur member
Mijn Mii Style kon ik na precies 5 weken ophalen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Ik heb gekozen voor een voorraadauto, dus dat ging snel. Anderhalve week, maar als ik eerder had gewild had dat ook nog gekund.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant