![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
De blauwe is een fotoshop maar geeft wel de potentie aan van dit model, de UP 320 PK die op de zijkant staat zal je toch 3 UP GT motorblokken moeten inbouwen, en 9 cilinders werkt niet echt dus dan wordt het een V12......
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
inderdaad dat vraag je niet, maar ik mag, net zoals jij, mijn mening hierover toch wel zeggen?CBdicX schreef:ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
Dit is dan ook fotoshop / fantasie......pvaken schreef:Ik vind ze ook niet erg geslaagd.
Geloof nooit dat ze 320 PK in een UP krijgen en als ze het erin krijgen valt er niet in te rijden denk ik.
Ad, je wordt steeds meer mijn "held", je citaten spreken me aan. Ga zo door!oubaasje schreef:inderdaad dat vraag je niet, maar ik mag, net zoals jij, mijn mening hierover toch wel zeggen?CBdicX schreef:ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
Ad
natuurlijk mag ook jij je mening geven, maar ik lees het liever nietoubaasje schreef:inderdaad dat vraag je niet, maar ik mag, net zoals jij, mijn mening hierover toch wel zeggen?CBdicX schreef:ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
Ad
ok, zand erover
natuurlijk mag ook jij je mening geven, maar ik lees het liever niet(geintje hoor Ad.....)
Mijn reactie was niet op zijn plaats, bij deze....
oubaasje schreef:
ok, zand erover
daar heb je gelijk in.belhamel schreef:oubaasje schreef:
ok, zand erover
niet doen ! gaat tussen je toetsen zitten
De up! coupé?Toine schreef:Niet verkeerd toch, die oranje VW.....
Mooie led verlichting, kleine ruitje bij de A-stijl, ziet er goed uit, wordt dit nog kleiner dan de Up! of is dit voor bijv. 2014.....