Afgeleverd, de Up! Martin_TDI
-
- Donateur member
Afgeleverd, de Up! Martin_TDI
Eindelijk hij staat voor de deur.
Prachtig autotje, gelijk voorzien van een bescheiden verlagingset. Eerste 700km staan er al op en moet zeggen hij rijd als een grote
Zeer blij mee
Gegevens van de auto:
High Up
Bleumotion technologie
44kw/60Pk
Light silver metallic
Reservewiel plaatsbesparend
Panoramadak
Rokerspakket
Drive pakket
Kunstleer interieur
Dynamic pakket triangle
Executive pakket
Vier deurs
Maps & More
Climatic
Decor inleg black pearl
En dan nu..... de foto , helaas is hij van mijn vriendin dus mag er alleen naar kijken
Grt,
Martin
Prachtig autotje, gelijk voorzien van een bescheiden verlagingset. Eerste 700km staan er al op en moet zeggen hij rijd als een grote
Zeer blij mee
Gegevens van de auto:
High Up
Bleumotion technologie
44kw/60Pk
Light silver metallic
Reservewiel plaatsbesparend
Panoramadak
Rokerspakket
Drive pakket
Kunstleer interieur
Dynamic pakket triangle
Executive pakket
Vier deurs
Maps & More
Climatic
Decor inleg black pearl
En dan nu..... de foto , helaas is hij van mijn vriendin dus mag er alleen naar kijken
Grt,
Martin
Laatst gewijzigd door Martin_tdi op ma 06 aug 2012, 18:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Afgeleverd, Up! Martin_TDI
Ziet er erg goed uit. Veel plezier ermee!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Mooi ding en leuke webshop.
Nice Up! veel veilige km ermee ook
Mooie prijs voor de verlagingsset inclusief montage!!
erg netjes
erg netjes
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Echt een mooie Up Martin, veel geluk ermee
En je webshop mag er ook best wezen, toppie
En je webshop mag er ook best wezen, toppie
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie up Martin! Maak anders even een topicje aan in te koop aangeboden.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
hey naamgenoot je up ziet er erg strak uit!
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
-
- Donateur member
Martin33 schreef:hey naamgenoot je up ziet er erg strak uit!
Bedankt Tinus
@ Tom, komt voor elkaar, wacht nog even met een Nickname voor Vagtechniek aan te maken zodra wij er helemaal uit zijn
Mooi up, nette verlaging ook, ben benieuwd wat er allemaal aan te passen is met de vagcom!
Veel veilige kilometers gewenst....
Veel veilige kilometers gewenst....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
-
- Donateur member
We hebben een scan opgestuurd naar Rosstech, even afwachten of die er een labelfile van maken.Toine schreef:Mooi up, nette verlaging ook, ben benieuwd wat er allemaal aan te passen is met de vagcom!
Maar ik vrees niet veel na het eea te hebben bekeken
Hmmm dat zou jammer zijn, ik zou het wel fijn vinden als ie weer bij 15km vanzelf op slot gaat, zoals bij mijn vorige Ibiza....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
-
- Donateur member
Vermoed dat dat wel kan, maar alle luiken sluiten met een druk op de afstandbediening gaat niet lukken. Lukt nu al niet als je de sleutel door draaitToine schreef:Hmmm dat zou jammer zijn, ik zou het wel fijn vinden als ie weer bij 15km vanzelf op slot gaat, zoals bij mijn vorige Ibiza....
Wat betreft modules is de UP erg kaal.
Even afwachten wat je voor antwoord krijgt van ross tech, ik heb op het engelse up forum gelezen dat ze ook de bochten verlichting hebben kunnnen activeren...
-
- Donateur member
Nice!Toine schreef:ik heb op het engelse up forum gelezen dat ze ook de bochten verlichting hebben kunnnen activeren...
Url voor me?
-
- Donateur member
Thanks!
Las net ook iets over aanpassen van de stuurbekrachtiging.
Las net ook iets over aanpassen van de stuurbekrachtiging.
Mooi mijn vorige FR was ook in de Cupra stand gezet, is dit niet iets om een nieuw toppic voor aan te maken zodat meer mensen lezen en ik niet heel je afgeleverd toppic vol spam.....