Voor Logo demonteren
Voor Logo demonteren
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Re: Voor Logo demonteren
Het is ff werk maar ziet er netjes uit, wat een bagger zat er al achter hwt logo....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- Up-Jury
- Donateur member
Als hij toch aan het poetsen was kon hij meteen zijn voorbumber doen
Heb het ook gedaan bumper demonteren is wat werk en je moet zeer voorzichtig zijn met het logo verwijderen is zeer teer materiaal
Ik moest bumper er toch af hebben i.v.m. Midden gedeelte carbon dus die is ook uit de bumper geweest .
Je krijgt zo we een beter resultaat
Zie foto op mijn auto
Gr. Ben
Ik moest bumper er toch af hebben i.v.m. Midden gedeelte carbon dus die is ook uit de bumper geweest .
Zie foto op mijn auto
Gr. Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
En waar is die foto van jou auto Ben ?Ben schreef:Heb het ook gedaan bumper demonteren is wat werk en je moet zeer voorzichtig zijn met het logo verwijderen is zeer teer materiaal
Zie foto op mijn auto
Gr. Ben
Gebruik de zoek functie op het forum en zoek naar Carbon deed ik ook en dan staat er carbon Up!
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... rbon#p8792
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... rbon#p8792
Thx, het is soms zo simpel........
Gevonden ??
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Zeker, en het ziet er goed uit !Ben schreef:Gevonden ??
Ik laat ook wat carbon dingen doen en na wat heen en weer gepraat met de "plakker" word het 3M Di-Nok carbon glans.
Die wilde een wat goedkopere folie gebruiken maar ik ga voor de "top" in folies en dat is 3M zeker.
Niet dat de 3M carbon er anders uit ziet maar 3M heeft zich al jaren bewezen en Di-Nok is een folie die reeds 40 jaar op de markt is en werkelijk overal gebruikt kan worden, in alle weersomstandigheden en alle klimaten, van -30 tot +65 graden, en nu dan ook in een wrap uitvoering.
Hopenlijk word mijn White UP volgende week geleverd bij de dealer en dan maar plakken........
wordt mooi!!CBdicX schreef:Zeker, en het ziet er goed uit !Ben schreef:Gevonden ??
Ik laat ook wat carbon dingen doen en na wat heen en weer gepraat met de "plakker" word het 3M Di-Nok carbon glans.
Die wilde een wat goedkopere folie gebruiken maar ik ga voor de "top" in folies en dat is 3M zeker.
Niet dat de 3M carbon er anders uit ziet maar 3M heeft zich al jaren bewezen en Di-Nok is een folie die reeds 40 jaar op de markt is en werkelijk overal gebruikt kan worden, in alle weersomstandigheden en alle klimaten, van -30 tot +65 graden, en nu dan ook in een wrap uitvoering.
Hopenlijk word mijn White UP volgende week geleverd bij de dealer en dan maar plakken........
ik heb alleen voor mat gekozen omdat de glans na een aantal jaren toch een beetje dof wordt
ervaring van het bedrijf die mijn auto heeft geplakt
ik heb ook de 3M folie
Ik ben veranderd naar een nieuw type 3M namenlijk Scotch 1080 Wrap Brushed Black Metal.
Ik was er direct door verkocht, is een soort geschuurd metaal maar wel wat anders dan Carbon, maar dat vond ik nu juist leuker dan het toch wat meer gebruikte Carbon.
Brushed Metal heeft een prachtig effect in de zon en zo wie zo als er (dag)licht langs schijnt.
Die Brushed Metal is net vanaf Maart op de markt gebracht door 3M en het gaat het lieve sommetje worden van 1250 euro
Ach, het is maar 1x crisis.........
.
Hier een voorbeeld van brushed metal, was lastig wat te vinden.....
. .
Ik was er direct door verkocht, is een soort geschuurd metaal maar wel wat anders dan Carbon, maar dat vond ik nu juist leuker dan het toch wat meer gebruikte Carbon.
Brushed Metal heeft een prachtig effect in de zon en zo wie zo als er (dag)licht langs schijnt.
Die Brushed Metal is net vanaf Maart op de markt gebracht door 3M en het gaat het lieve sommetje worden van 1250 euro
Ach, het is maar 1x crisis.........
.
Hier een voorbeeld van brushed metal, was lastig wat te vinden.....
. .
Ziet er gaaf uit, maar het lijkt me lastig plakken
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)
Ik laat dit plakken door een pro.
Op Internet kan je filmpjes vinden waarbij blijkt dat het wel eenvoudig is aan te brengen, zelfs als je het kreukt dan zet je de fohn er op en weg kreukels, dat is een van de eigenschapen van wrap folie !
Ook het plakken is "simpel", pas als je het met kracht aan wrijft dan kleeft het definitief, hier voor kan je de folie los trekken, opnieuw plakken, verplaatsen ect. ect.
Maar ik laat het doen daar de VW dealer er dan garantie op geeft.......
Op Internet kan je filmpjes vinden waarbij blijkt dat het wel eenvoudig is aan te brengen, zelfs als je het kreukt dan zet je de fohn er op en weg kreukels, dat is een van de eigenschapen van wrap folie !
Ook het plakken is "simpel", pas als je het met kracht aan wrijft dan kleeft het definitief, hier voor kan je de folie los trekken, opnieuw plakken, verplaatsen ect. ect.
Maar ik laat het doen daar de VW dealer er dan garantie op geeft.......
- el coche SEAT
- Donateur member
Met dank aan Toine (voor het stuk wrapfolie) heb ik vanavond het logo “geblackt“.
Ziet er nu mooi uit. Diegene die volgende week naar de VAG techniek meeting komen, kunnen het dan bewonderen.
Hier toch nog een foto (zoals beloofd aan Toine).
Ziet er nu mooi uit. Diegene die volgende week naar de VAG techniek meeting komen, kunnen het dan bewonderen.
Hier toch nog een foto (zoals beloofd aan Toine).
Laatst gewijzigd door el coche SEAT op zo 19 aug 2012, 11:13, 2 keer totaal gewijzigd.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Ha ziet er goed uit rense!!!
En dat voor weinig.... met deze temperaturen had je zeker geen föhn nodig, echt lache spul een partij kreukels erin de warme föhn erop en weer super strak ....
En dat voor weinig.... met deze temperaturen had je zeker geen föhn nodig, echt lache spul een partij kreukels erin de warme föhn erop en weer super strak ....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- el coche SEAT
- Donateur member
Thanks, echt super spul. Ging zonder problemen.Toine schreef:Ha ziet er goed uit rense!!!
Kijk er naar uit om zaterdag bij VAG techniek je eens te spreken.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
Mooi dat ie zonder problemen ging! Leuk tot zaterdag...
Dit ziet er toch wel gelikt uit ! Ik wil hem in het carbon !
Did you have your UP today ? Level UP !