![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Ondertussen staan er bijna 1000 km op de teller. Heb ik n zeer bijna ongeluk gehad (scheelde echt maar n haartje) op de snelweg. 3-baans, oma komt de snelweg op en schiet zonder te kijken naar de 2e rijbaan. Goh, laat ik daar nu rijden (hoe kun je n nieuwe, mooie Up! over te hoofd zien?), links van mij reed al n Prius. Toch de elandproef geprobeerd (uitwijken naar links, oeps gaat niet, toch weer naar rechts) en toen vol in de remmen. Dat was vervelend voor de achterligger, maar ja, dat was de beste optie. Oma had gewoon totaal niks gezien. Bizar, oh ja t was zondag, waarschijnlijk n befaamde zondagsrijder. (oja oma noem ik iemand die net zo slecht rijdt als mijn schoonmoeder. En dat is écht slecht)
ok, de Up is verder prima. Hij rijdt fantastisch, wegligging is goed. Nu begrijp ik ook waarom mensen zwarte naafkappen bij de Triangle velgen willen hebben. Ik heb ze ook in pre-order staan bij Van den Udenhout en nu weet ik ook wat naafkappen zijn
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Hier nog wat fotootjes van de binnenkant met de lichte bekleding. De buitenkant is gewoon zwart.