Seat Mii verlaagd en 17" van mijn dealer
Seat Mii verlaagd en 17" van mijn dealer
Laatst gewijzigd door Toine op do 12 jul 2012, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Re: Seat Mii verlaagd en 17" van mijn dealer
Met al die foto's wordt het steeds moeilijker, dat wachten.....
- el coche SEAT
- Donateur member
Ben zaterdag in Benthuizen en kan dan dit exemplaar ook in levende lijve bewonderen.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Regel alvast ff dat je kan sturen dan kun je mooi vergelijken....el coche SEAT schreef:Ben zaterdag in Benthuizen en kan dan dit exemplaar ook in levende lijve bewonderen.
Ik vraag me wel af wat er nog aan comfort over is....
De demping is nog hetzelfde dus het zal wel meevallen...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zal wel de H&R zijn de 15mm van Seat heb ik zelf...Prohopper schreef:Mooi hoor. Welke veren zitten er nu onder? De 15mm van VW of de 35mm van H&R?
Mooie velgen inderdaad, zwart/ antraciet staat mooi onder wit!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
geslaagde combinatie !!!!, betwijfel wel of dit een verlaging is van 35 mm, lijkt me meer 20mm
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Verlaging zal wel 35 mm t.o.v. een 'normale' Up zijn en 20 mm t.o.v. een BMT. De verhouding voor-achter is wel netjes.
Een BMT is aan de achterzijde net te hoog in vergelijking met de voorzijde, vind ik.
Een BMT is aan de achterzijde net te hoog in vergelijking met de voorzijde, vind ik.
-
- Vagling liefhebber
Ziet er goed uit Henri, ook een mooie lokatie voor de foto
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Foto's zijn jammer genoeg erg donker.
Even wat opgepoetst zodat de velgen wat beter te zien zijn.
Even wat opgepoetst zodat de velgen wat beter te zien zijn.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
Ziet er erg mooi uit !!!
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
dat klopt helemaal...henri schreef:Verlaging zal wel 35 mm t.o.v. een 'normale' Up zijn en 20 mm t.o.v. een BMT. De verhouding voor-achter is wel netjes.
H&R is over het algemeen wat lager achter, wat de verhouding ten goede komt!
En nog kunnen sturen vandaag....el coche SEAT schreef:Ben zaterdag in Benthuizen en kan dan dit exemplaar ook in levende lijve bewonderen.
- el coche SEAT
- Donateur member
Neen, geen tijd gehad.Toine schreef:En nog kunnen sturen vandaag....el coche SEAT schreef:Ben zaterdag in Benthuizen en kan dan dit exemplaar ook in levende lijve bewonderen.
Maar misschien volgende week, dan ben ik er weer.
Dan ben ik je voor denk ik, ik probeer dinsdag in de ochtend even te gaan.....
Hmm beetje jammer, ik ga vrijdag a.s om 15.00....Toine schreef:Dan ben ik je voor denk ik, ik probeer dinsdag in de ochtend even te gaan.....
Zo net ff rondje gemàakt, valt reuze mee, kwa hardheid, ik denk zelfs dat je harder over de drempels kunt...
De verlagingset is af fabriek...
De verlagingset is af fabriek...
- el coche SEAT
- Donateur member
Ga mijn Exeo ST woensdag pas weer ophalen.
Als ik de tijd heb, draai ik ook eens een rondje.
Als ik de tijd heb, draai ik ook eens een rondje.