2 (fraaie en niet zo fraaie) verbouwde UP voorbeelden
2 (fraaie en niet zo fraaie) verbouwde UP voorbeelden
hier 2 fraaie, en voor sommige niet zo fraaie , voorbeelden wat met de UP te doen, de witte rijd echt rond, al moet ik er niet aan denken naar Appie Hein te moeten over 6 hoge drempels vanaf mijn huis......
De blauwe is een fotoshop maar geeft wel de potentie aan van dit model, de UP 320 PK die op de zijkant staat zal je toch 3 UP GT motorblokken moeten inbouwen, en 9 cilinders werkt niet echt dus dan wordt het een V12......
De blauwe is een fotoshop maar geeft wel de potentie aan van dit model, de UP 320 PK die op de zijkant staat zal je toch 3 UP GT motorblokken moeten inbouwen, en 9 cilinders werkt niet echt dus dan wordt het een V12......
Laatst gewijzigd door Marantz op vr 13 jul 2012, 18:59, 7 keer totaal gewijzigd.
Re: 2 fraaie verbouwde UP voorbeelden
hmmm http://www.autoblog.nl/seat-mii-met-boc ... post-52246
nog meer http://www.autoblog.nl/volkswagen-up-su ... post-52229
nog meer http://www.autoblog.nl/volkswagen-up-su ... post-52229
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- oubaasje
- Vagling liefhebber
"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
afschuwelijk !!
Ad
oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
't Is ook niet bepaald mijn smaak...
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Ik vind ze ook niet erg geslaagd.
Geloof nooit dat ze 320 PK in een UP krijgen en als ze het erin krijgen valt er niet in te rijden denk ik.
Geloof nooit dat ze 320 PK in een UP krijgen en als ze het erin krijgen valt er niet in te rijden denk ik.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
- oubaasje
- Vagling liefhebber
inderdaad dat vraag je niet, maar ik mag, net zoals jij, mijn mening hierover toch wel zeggen?CBdicX schreef:ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
Ad
Dit is dan ook fotoshop / fantasie......pvaken schreef:Ik vind ze ook niet erg geslaagd.
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Ad, je wordt steeds meer mijn "held", je citaten spreken me aan. Ga zo door!oubaasje schreef:inderdaad dat vraag je niet, maar ik mag, net zoals jij, mijn mening hierover toch wel zeggen?CBdicX schreef:ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
Ad
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
natuurlijk mag ook jij je mening geven, maar ik lees het liever niet (geintje hoor Ad.....)oubaasje schreef:inderdaad dat vraag je niet, maar ik mag, net zoals jij, mijn mening hierover toch wel zeggen?CBdicX schreef:ik zie toch echt niet dat ik vraag of iemand anders dit ook mooi vind, neem het zo als het is en over smaak valt niet te twisten, lighten UP! man.........oubaasje schreef:"fraaie voorbeelden" ??
afschuwelijk !!
Ad
Ad
Mijn reactie was niet op zijn plaats, bij deze....
- oubaasje
- Vagling liefhebber
ok, zand erover
natuurlijk mag ook jij je mening geven, maar ik lees het liever niet (geintje hoor Ad.....)
Mijn reactie was niet op zijn plaats, bij deze....
oubaasje schreef:
ok, zand erover
niet doen ! gaat tussen je toetsen zitten
Re: 2 (fraaie en niet zo fraaie) verbouwde UP voorbeelden
De witte is echt fantastisch, mooi die mini wielen
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
- oubaasje
- Vagling liefhebber
daar heb je gelijk in.belhamel schreef:oubaasje schreef:
ok, zand erover
niet doen ! gaat tussen je toetsen zitten
dan maar, zoals je in Wolfsburg zeggen: "Schwamm drüber"
Ad
Oe......, meer zeg ik niet.......
.
.
Niet verkeerd toch, die oranje VW.....
Mooie led verlichting, kleine ruitje bij de A-stijl, ziet er goed uit, wordt dit nog kleiner dan de Up! of is dit voor bijv. 2014.....
Mooie led verlichting, kleine ruitje bij de A-stijl, ziet er goed uit, wordt dit nog kleiner dan de Up! of is dit voor bijv. 2014.....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
De up! coupé? Wel mooiToine schreef:Niet verkeerd toch, die oranje VW.....
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
De witte, Deense Up was afgelopen weekend in Leiden te bewonderen op M.I.V.W. In het echt ziet het er toch wel heel goed uit, hoor!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Kan die nog rijden?
Die wielen zitten volgens mij gewoon vast :p
Die wielen zitten volgens mij gewoon vast :p