raar
raar
stond ik gisteren op een parkeerplaats bij de supermarkt ff te wachten op mijn vriendin
raampje open en muziek luisteren en ff spelen met de navigatie ( ontdekkingstocht)
start zomaar spontaan de auto ? dan schrik je toch ff , waarom zou dat nou zijn
de accu op spanning houden ?
raampje open en muziek luisteren en ff spelen met de navigatie ( ontdekkingstocht)
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- Up-Jury
- Donateur member
Re: raar
als je het contact aan laat dan brand je dag verlichting ook, dan verbruik je energie van je accu en bij een te lage accu energie start je auto vanzelf weer. Dit is bij gebruik van je Sart&Stop.
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Tja, een automatisch start stop systeem. Dat zegt het toch al, automatische start....................
Enne.... het zou toch zuiniger moeten zijn.....dan start die als je niets eens hoeft te rijden
Enne.... het zou toch zuiniger moeten zijn.....dan start die als je niets eens hoeft te rijden
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Heb je toevallig een zwarte up met rode ledjes in je bumper? en als hij dat maar niet eens een keertje snachts doet of zo.........
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Wat zeg je Michael? Eh, niks KitMartin33 schreef:Heb je toevallig een zwarte up met rode ledjes in je bumper? en als hij dat maar niet eens een keertje snachts doet of zo.........
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- oubaasje
- Vagling liefhebber
ben blij dat ik geen BM met S en S systeem heb.
Ik wil zelf onder controle hebben wanneer ik wil stoppen en rijden.
Nu zal er wel iemand zeggen: jamaar dat kun je uitzetten. Maar ondertussen zit je maar met dat hypergevoelige systeem, dat de auto ook nog eens zo'n 30 kg zwaarder maakt (en ook nog straks in 2014 meer wegenbelasting). En dan die heuveltjes op de weg!
Ad
Nu zal er wel iemand zeggen: jamaar dat kun je uitzetten. Maar ondertussen zit je maar met dat hypergevoelige systeem, dat de auto ook nog eens zo'n 30 kg zwaarder maakt (en ook nog straks in 2014 meer wegenbelasting). En dan die heuveltjes op de weg!
Ad
hij is totaal maar 11kg zwaarder (840kg tegen 829kg) en zal in dezelfde catagorie wegenbelasting vallen als de niet blue motion (800 - 850kg). Ik denk zelfs dat deze juist goedkoper kan worden door minder CO2 uitstoot als dat echt belangrijk gaat worden.oubaasje schreef:ben blij dat ik geen BM met S en S systeem heb.
Ad
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
dan hoop ik voor je dat je een take up gekocht heb , kan er nog minder stuk ....oubaasje schreef:je hebt gelijk Martin33, had verkeerd gekeken. Maar afgezien daarvan, wat heb je aan BM? kwetsbaarder?
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
hahahahahahahaha, ik kan het niet laten, het is weer goed bm visweer. Blijkt een goed aas te zijn die BM,eas schreef:dan moet je al helemaal geen nieuwe auto kopen met al die electronica ..
dus ook geen auto zonder bm , maar een b kadett zonder allerlei electra shit
Niks persoonlijks hoor, hou ervan om tekstueel te vissen
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- oubaasje
- Vagling liefhebber
je draaft nu een beetje door eas,eas schreef:dan moet je al helemaal geen nieuwe auto kopen met al die electronica ..
dus ook geen auto zonder bm , maar een b kadett zonder allerlei electra shit
We reageerden alleen maar op jouw eerste bericht waarin je zelf aangaf dat die elektronica van de BM toch wel voor vreemde (rare) verrassingen kan zorgen.
Volgens mij ziet je zelf beren op de weg Adoubaasje schreef: Maar ondertussen zit je maar met dat hypergevoelige systeem, dat de auto ook nog eens zo'n 30 kg zwaarder maakt (en ook nog straks in 2014 meer wegenbelasting). En dan die heuveltjes op de weg!
Ad
Dus als ik het goed begrijp zou je, in geval op een parkeerplaats en je zit te spelen (met de radio of navigatie !!), het BM systeem moeten uitzetten om dat starten te voorkomen ?eas schreef:stond ik gisteren op een parkeerplaats bij de supermarkt ff te wachten op mijn vriendin
En hoe zit dat in een file, is dat werkelijk iedere keer bij remmen, hup motor uit, en bij gasgeven weer starten ?