![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Als je in de up zit en je duwt aan de bovenkant tegen je raam, naar buiten toe zeg maar, dan is het erg te horen.
Oja, en als je je raam een klein stukje naar beneden doet, hoor je t niet meer. Neenee ik ga niet met mn raam openrijden
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
HoiRon UP schreef:Jahoor, weer ff een puntje gevondenerg irritant vind ik. De bijrijdeur kraakt enorm vooral met hobbels of schuin de stoep afrijden, of een drempel bv. Ben er achter dat t aan de buitenste deurrubber ligt, welke aansluit op de auto. Al in gespoten met siliconenolie maar gekraak komt snel weer terug. Hebben jullie daar ook last van?
Als je in de up zit en je duwt aan de bovenkant tegen je raam, naar buiten toe zeg maar, dan is het erg te horen.
Oja, en als je je raam een klein stukje naar beneden doet, hoor je t niet meer. Neenee ik ga niet met mn raam openrijden
Ik had er last van met onze polo (die ingeruild is) maar met de Up nog geen last gehad.Ron UP schreef:Jahoor, weer ff een puntje gevondenerg irritant vind ik. De bijrijdeur kraakt enorm vooral met hobbels of schuin de stoep afrijden, of een drempel bv. Ben er achter dat t aan de buitenste deurrubber ligt, welke aansluit op de auto. Al in gespoten met siliconenolie maar gekraak komt snel weer terug. Hebben jullie daar ook last van?
Moeilijk uit te leggen maar ik ga het proberen.Ron UP schreef:Talkpoeder had ik ook al geprobeerd maar hielp ook niet Piet...Net ff wezen pielen en als je je deur dichthebt en je duwt dan aan de bovenkant van je deur, daar waar dat rubber zit, tegen de auto aan, dan kraakt ie onwijs.
Spanning op t raam? Nooit van gehoord Ruud? Is dat met vagcom te veranderen dan?Wel heb ik net een paar keer beide ramen helemaal naar naar boven en beneden gedaan en gekeken welke sneller dicht is, tegelijk de schakelaars op getrokken, en de bijrijderskant is eerder dicht dan bestuurderskant. Ook klinkt het motortje anders lijkt me.
Is dat bij jullie ook zo?
Ik heb echt een bloedhekel aan kraakies en rammeltjes !!
Ron laat je niet wegsturen, zeg gewoon laat een monteur maar even meerijden en laat hem het gekraak zelf horen.Ron UP schreef:Ruud, dat klopt helemaal!! Als je t raam een miniscuul tikje naar beneden doet, is het gekraak geheel weg! Ik zal toch naar de dealer moeten dan. En die link is ook handig over die speciale olie
Thanks!
Talkpoeder ?Hoi
Zou het dan kunnen zijn dat het met je raam te maken hebt en probeer eens talkpoeder.Ik zelf heb er geen last van tot nu toe.
Grt piet
hmm naar mijn idee is dat een beetje bot gezegd een lapmiddeltje. Ik gok op iets van een siliconen spray. Maar als het werktRon UP schreef:Zo....net bij de dealer geweest, want ik werd er niet goed van hahaha ze zijn wezen luisteren en jahoor, ze hoorden t gelijk, en weet je, ik was de eerste met ditprobleem.ze hebben serieus gekeken, ik vertelde van evt voorspanning afstellen maar ze wilden eerst met hun wondervet wat proberen.
Is een klein spuitbussie die 50 euro kost ofzo. De boel ingespoten en jahoor, het gekraak is over. Schijnt goed te helpen hiervoor....
Even afwachten maar!
haha die prschuimRon UP schreef:Inderdaad Martin, is lapmiddel ja maar wel effectief. Is geen normale siliconenspray, check de gti site maar http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 3&start=20