Het is een Candy witte Seat Mii in de Sport dynamic uitvoering geworden na lang wikken en wegen. Ik was ook een mooie Blueberry metallic Seat Mii tegengekomen, die had weer bepaalde opties die de Candy white Mii niet heeft, maar die bijna paarse kleur was me iets te vrouwelijk. Verder zijn die opties die ie mist achteraf in te bouwen zonder een orgaan te hoeven verkopen.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
Nu het volgende, de opties. Ze beschikt over:
- Dakraam
- Stoelverwarming
- Elektrische + verwarmde zijspiegels
- Dubbele ruiten bediening
- Ruiten achter affabriek getint
- Mistlampen
- Garmin maps & more
- 15'' Ania velgen
Wat ze mist, maar geretrofit gaat worden is cruise control + MFA hendel. Ik moet wel hiermee even wachten vanwege de garantieperiode.
Heel misschien krijgt ze nog parkeersensoren achter, maar dat is in mijn optiek niet echt nodig voor een auto van dit formaat. Ze passen immers overal met gemak tussen.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
Vanmiddag heeft ze verse olie + oliefilter en verse remvloeistof gekregen. Het was de bedoeling de luchtfilter en de bougies ook te vervangen gezien die voor het laatst alweer een paar jaar terug waren vervangen, aldus het serviceboekje. Nadat de boel los gehaald te hebben bleek dat het toch wel gedaan was, maar onjuist in het boekje was gevuld. Mooi, scheelt weer wat kosten.
Verder is de kont kaal gemaakt. Type aanduidingen ben ik nooit een fan van geweest. Binnenkort nog even de Seat logo's zwart maken, dan is er nergens meer iets chrooms te bekennen. Bling bling is niet mijn ding.
De halogeen verlichting is dik prima, desondanks het feit dat ik normaliter in een auto rijd met matrix- LED verlichting. Heel misschien vervang ik de lampjes door LED lampen, maar eerst even uitzoeken of het mogelijk is de DRL/stadslichten uit te schakelen met dimlichten aan. Of er moeten LED lampen bestaan die kunnen dimmen met dimlicht aan.
Het enige waar ik me momenteel een beetje aan stoor is het gekraak wanneer je over een klinkerweg of iets dergelijks rijd. Dan hoor je wat gekraak van het dakraam en bovenkant van de B stijl af komen. Als iemand daar een oplossing heeft, dan houd ik me aanbevolen.
Binnenkort zal ik haar even wassen en wat foto's maken. Voor nu moeten jullie het even hiermee doen. Bij de dokter op de brug:
![Afbeelding](https://i.imgur.com/V2YYqJE.png)