Omdat ik sinds kort in het bezit ben van een fijne Up! GTI en ik daarvoor al een paar keer heb meegelezen op het forum heb ik me ook maar eens aangemeld. Ik ben al 25 jaar actief in het VW wereldje op diverse fora maar hier nog nooit geregistreerd geweest. Voor informatie uitwisseling is er niets zo fijn als een forum dus ik ben blij dat er ook voor de Up! zoiets bestaat.
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Ik ben Roy, kom uit de mooie omgeving van Nijmegen en ben as we speak 39 lentes jong. Ik ben een getrouwde vader van 4 kids en heb onlangs mijn X5 verkocht en verruild voor een witte 4-deurs Up! GTI. Deze zou spreekwoordelijk in de kofferbak van zijn voorganger passen...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
![Dance :dance:](./images/smilies/eusa/dance.gif)
Zo heb ik ook nog een T5 GP, een Golf 5 GTI, een Touran R32 (project) en zakelijk een Caddy en een Crafter.
Tot dusver heb ik heel erg veel plezier met de Up!, afgezien dat de vorige eigenaar hem verlaagd heeft met H&R veren en deze soms net wat te stug zijn. En ik ben wat gewend wat betreft verlaagde auto's!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Ik ben erg benieuwd wie jullie allemaal zijn en of er mensen uit mijn omgeving hier rondhangen. Daarnaast benieuwd wat jullie naast een Up! rijden. Ik ga dus even rondneuzen in deze rubriek.
Groeten, Roy.