van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Beste allemaal,
Tijdens het lezen van de titel zullen sommige van jullie denken : "waarom een downgrade?".
Laat ik me eigen eerst eens voorstellen! Mijn naam is Steve, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Delft. Ik heb een baan binnen de Rijksoverheid. Momenteel ben ik de bestuurder, nee niet de eigenaar, van een Polo RLINE uit bouwjaar 2019. De auto is namelijk private lease. De Polo is erg rijk uitgerust en van zichzelf al een plaatje om te zien. Maar zo'n auto fanaat als ik ben, kon ik het niet laten om de auto aan te passen. Zie foto's!
Zoals ik al verteld heb rij ik de auto via private lease, dit is leuk vanwege het feit dat je niet zomaar onverwachte kosten krijgt. Maar een bijkomend iets is wel dat je verbonden bent aan een x aantal km's per jaar + dat de Polo erg prijzig is aangezien hij zo luxe uitgevoerd is. Omdat ik me meer op de toekomst wil gaan richten, zoals het kopen van een huis wil ik graag van het lease contract af. Ik kan namelijk "maar" 100k minder hypotheek krijgen door het lease contract. Dus het contract wordt vervroegd opgezegd, met een "boete" als gevolg, maar daardoor ben ik wel vrij om op zoek te gaan naar een koophuis.
Ah fijn! Terug naar waarom ik mijzelf hier heb aangemeld, het is vast niet te raden! Ik heb een UP TSI gekocht, in de kleur Honey Yellow Metallic. Zie ook de foto's. Dit is kwa auto geen onbekend gebied voor mij, want ik heb voor de Polo 4 jaar een Skoda Citigo geleast, die momenteel nog steeds van mij en mijn vriendin is. Deze hebben we overgekocht aan het eind van het lease contract en daar rijdt zij nu voornamelijk in. Mijn ervaring met de Citigo is altijd goed geweest. Vandaar dat mijn keuze opnieuw op een UP, Mii of Citigo is gevallen. Echter! Om van 115pk naar een 60pk of 75pk auto te gaan is natuurlijk wel een dingetje, vandaar de UP TSI. Dus wel een downgrade van Polo naar UP!, maar echt maar minimaal. Zo zal ik de DSG gaan missen en de leuke snufjes als Active Info Display en Adaptive Cruise Control.
Uiteraard heb ik ook met de UP plannen, zeker nu deze gekocht is en niet geleast ben ik volledig vrij om te doen met de auto wat ik wil. Zo heb ik de volgende ideeën voor de aankomende tijd: verlagen dmv schroefset, chippen naar 150pk, GTI spoiler, Golf 7 RLINE stuur bekleed met alcantara e.d. en eventueel nog wat aan de uitlaat doen.
Al met al nog een lange tijd te gaan tot de UP! volledig naar mijn zin is, maar ik kijk er in ieder geval al naar uit om de auto te gaan rijden en om in de komende tijd veel dingen te leren en te zien hier op het forum!
Cheers,
Steve
Tijdens het lezen van de titel zullen sommige van jullie denken : "waarom een downgrade?".
Laat ik me eigen eerst eens voorstellen! Mijn naam is Steve, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Delft. Ik heb een baan binnen de Rijksoverheid. Momenteel ben ik de bestuurder, nee niet de eigenaar, van een Polo RLINE uit bouwjaar 2019. De auto is namelijk private lease. De Polo is erg rijk uitgerust en van zichzelf al een plaatje om te zien. Maar zo'n auto fanaat als ik ben, kon ik het niet laten om de auto aan te passen. Zie foto's!
Zoals ik al verteld heb rij ik de auto via private lease, dit is leuk vanwege het feit dat je niet zomaar onverwachte kosten krijgt. Maar een bijkomend iets is wel dat je verbonden bent aan een x aantal km's per jaar + dat de Polo erg prijzig is aangezien hij zo luxe uitgevoerd is. Omdat ik me meer op de toekomst wil gaan richten, zoals het kopen van een huis wil ik graag van het lease contract af. Ik kan namelijk "maar" 100k minder hypotheek krijgen door het lease contract. Dus het contract wordt vervroegd opgezegd, met een "boete" als gevolg, maar daardoor ben ik wel vrij om op zoek te gaan naar een koophuis.
Ah fijn! Terug naar waarom ik mijzelf hier heb aangemeld, het is vast niet te raden! Ik heb een UP TSI gekocht, in de kleur Honey Yellow Metallic. Zie ook de foto's. Dit is kwa auto geen onbekend gebied voor mij, want ik heb voor de Polo 4 jaar een Skoda Citigo geleast, die momenteel nog steeds van mij en mijn vriendin is. Deze hebben we overgekocht aan het eind van het lease contract en daar rijdt zij nu voornamelijk in. Mijn ervaring met de Citigo is altijd goed geweest. Vandaar dat mijn keuze opnieuw op een UP, Mii of Citigo is gevallen. Echter! Om van 115pk naar een 60pk of 75pk auto te gaan is natuurlijk wel een dingetje, vandaar de UP TSI. Dus wel een downgrade van Polo naar UP!, maar echt maar minimaal. Zo zal ik de DSG gaan missen en de leuke snufjes als Active Info Display en Adaptive Cruise Control.
Uiteraard heb ik ook met de UP plannen, zeker nu deze gekocht is en niet geleast ben ik volledig vrij om te doen met de auto wat ik wil. Zo heb ik de volgende ideeën voor de aankomende tijd: verlagen dmv schroefset, chippen naar 150pk, GTI spoiler, Golf 7 RLINE stuur bekleed met alcantara e.d. en eventueel nog wat aan de uitlaat doen.
Al met al nog een lange tijd te gaan tot de UP! volledig naar mijn zin is, maar ik kijk er in ieder geval al naar uit om de auto te gaan rijden en om in de komende tijd veel dingen te leren en te zien hier op het forum!
Cheers,
Steve
Laatst gewijzigd door Stevert op wo 26 jan 2022, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- damianw26
- Donateur member
- Berichten: 2795
- Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
- Locatie: Westervoort
- Contacteer:
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Welkom Steve! Dat wordt wel wat met die up, de polo is zeer smaakvol aangepast
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Maarten Klinge
- Vagling liefhebber
- Berichten: 206
- Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
- Locatie: Enschede
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Welkom, mooie aanwinst zeg! btw met een chip ben je sneller dan de polo dus wat dat betreft een upgrade!
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Klopt! Chippen is ook zeker 1 van de eerste dingen die ik ga doen.Maarten Klinge schreef: ↑wo 26 jan 2022, 15:35Welkom, mooie aanwinst zeg! btw met een chip ben je sneller dan de polo dus wat dat betreft een upgrade!
- Up!grade TSI
- Donateur member
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
- Locatie: N-H
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Welkom Steve, leuk verhaal en mooie plannen in het vooruitzicht.Stevert schreef: ↑di 25 jan 2022, 20:29Beste allemaal,
Tijdens het lezen van de titel zullen sommige van jullie denken : "waarom een downgrade?".
Laat ik me eigen eerst eens voorstellen! Mijn naam is Steve, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Delft. Ik heb een baan binnen de Rijksoverheid. Momenteel ben ik de bestuurder, nee niet de eigenaar, van een Polo RLINE uit bouwjaar 2019. De auto is namelijk private lease. De Polo is erg rijk uitgerust en van zichzelf al een plaatje om te zien. Maar zo'n auto fanaat als ik ben, kon ik het niet laten om de auto aan te passen. Zie foto's!
Zoals ik al verteld heb rij ik de auto via private lease, dit is leuk vanwege het feit dat je niet zomaar onverwachte kosten krijgt. Maar een bijkomend iets is wel dat je verbonden bent aan een x aantal km's per jaar + dat de Polo erg prijzig is aangezien hij zo luxe uitgevoerd is. Omdat ik me meer op de toekomst wil gaan richten, zoals het kopen van een huis wil ik graag van het lease contract af. Ik kan namelijk "maar" 100k minder hypotheek krijgen door het lease contract. Dus het contract wordt vervroegd opgezegd, met een "boete" als gevolg, maar daardoor ben ik wel vrij om op zoek te gaan naar een koophuis.
Ah fijn! Terug naar waarom ik mijzelf hier heb aangemeld, het is vast niet te raden! Ik heb een UP TSI gekocht, in de kleur Honey Yellow Metallic. Zie ook de foto's. Dit is kwa auto geen onbekend gebied voor mij, want ik heb voor de Polo 4 jaar een Skoda Citigo geleast, die momenteel nog steeds van mij en mijn vriendin is. Deze hebben we overgekocht aan het eind van het lease contract en daar rijdt zij nu voornamelijk in. Mijn ervaring met de Citigo is altijd goed geweest. Vandaar dat mijn keuze opnieuw op een UP, Mii of Citigo is gevallen. Echter! Om van 115pk naar een 60pk of 75pk auto te gaan is natuurlijk wel een dingetje, vandaar de UP TSI. Dus wel een downgrade van Polo naar UP!, maar echt maar minimaal. Zo zal ik de DSG gaan missen en de leuke snufjes als Active Info Display en Adaptive Cruise Control.
Uiteraard heb ik ook met de UP plannen, zeker nu deze gekocht is en niet geleast ben ik volledig vrij om te doen met de auto wat ik wil. Zo heb ik de volgende ideeën voor de aankomende tijd: verlagen dmv schroefset, chippen naar 150pk, GTI spoiler, Golf 7 RLINE stuur bekleed met alcantara e.d. en eventueel nog wat aan de uitlaat doen.
Al met al nog een lange tijd te gaan tot de UP! volledig naar mijn zin is, maar ik kijk er in ieder geval al naar uit om de auto te gaan rijden en om in de komende tijd veel dingen te leren en te zien hier op het forum!
Cheers,
Steve
UP!.jpg
IMG_3145.jpg
De basis is alvast goed, is de Up ook een beetje dik gespect? Met dab/Beats, stoelverwarming etc?
Ik heb ook 150+ pk en een volledige Milltek inclusief downpipe en nog wat mods, aanrader.
Veel plezier met je TSI, groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Up!grade TSI schreef: ↑wo 26 jan 2022, 22:03Welkom Steve, leuk verhaal en mooie plannen in het vooruitzicht.Stevert schreef: ↑di 25 jan 2022, 20:29Beste allemaal,
Tijdens het lezen van de titel zullen sommige van jullie denken : "waarom een downgrade?".
Laat ik me eigen eerst eens voorstellen! Mijn naam is Steve, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Delft. Ik heb een baan binnen de Rijksoverheid. Momenteel ben ik de bestuurder, nee niet de eigenaar, van een Polo RLINE uit bouwjaar 2019. De auto is namelijk private lease. De Polo is erg rijk uitgerust en van zichzelf al een plaatje om te zien. Maar zo'n auto fanaat als ik ben, kon ik het niet laten om de auto aan te passen. Zie foto's!
Zoals ik al verteld heb rij ik de auto via private lease, dit is leuk vanwege het feit dat je niet zomaar onverwachte kosten krijgt. Maar een bijkomend iets is wel dat je verbonden bent aan een x aantal km's per jaar + dat de Polo erg prijzig is aangezien hij zo luxe uitgevoerd is. Omdat ik me meer op de toekomst wil gaan richten, zoals het kopen van een huis wil ik graag van het lease contract af. Ik kan namelijk "maar" 100k minder hypotheek krijgen door het lease contract. Dus het contract wordt vervroegd opgezegd, met een "boete" als gevolg, maar daardoor ben ik wel vrij om op zoek te gaan naar een koophuis.
Ah fijn! Terug naar waarom ik mijzelf hier heb aangemeld, het is vast niet te raden! Ik heb een UP TSI gekocht, in de kleur Honey Yellow Metallic. Zie ook de foto's. Dit is kwa auto geen onbekend gebied voor mij, want ik heb voor de Polo 4 jaar een Skoda Citigo geleast, die momenteel nog steeds van mij en mijn vriendin is. Deze hebben we overgekocht aan het eind van het lease contract en daar rijdt zij nu voornamelijk in. Mijn ervaring met de Citigo is altijd goed geweest. Vandaar dat mijn keuze opnieuw op een UP, Mii of Citigo is gevallen. Echter! Om van 115pk naar een 60pk of 75pk auto te gaan is natuurlijk wel een dingetje, vandaar de UP TSI. Dus wel een downgrade van Polo naar UP!, maar echt maar minimaal. Zo zal ik de DSG gaan missen en de leuke snufjes als Active Info Display en Adaptive Cruise Control.
Uiteraard heb ik ook met de UP plannen, zeker nu deze gekocht is en niet geleast ben ik volledig vrij om te doen met de auto wat ik wil. Zo heb ik de volgende ideeën voor de aankomende tijd: verlagen dmv schroefset, chippen naar 150pk, GTI spoiler, Golf 7 RLINE stuur bekleed met alcantara e.d. en eventueel nog wat aan de uitlaat doen.
Al met al nog een lange tijd te gaan tot de UP! volledig naar mijn zin is, maar ik kijk er in ieder geval al naar uit om de auto te gaan rijden en om in de komende tijd veel dingen te leren en te zien hier op het forum!
Cheers,
Steve
UP!.jpg
IMG_3145.jpg
De basis is alvast goed, is de Up ook een beetje dik gespect? Met dab/Beats, stoelverwarming etc?
Ik heb ook 150+ pk en een volledige Milltek inclusief downpipe en nog wat mods, aanrader.
Veel plezier met je TSI, groet Erik
Hi Erik!
De Up is naar mijn mening heel vol! Pano, cruise control, elektrische verstelbare en verwarmbare spiegels, parkeersensoren, achteruitrijcamera, dab, airco, beats.. alleen geen stoelverwarming. Ergens vind ik dat ook wel jammer, maarja het is ook weer geen must. Ik ben het meest blij met het feit dat er een pano op zit. Dat was namelijk wel een must.
Wat betreft de Milltek.. Ik zat vandaag toevallig filmpjes te kijken op YouTube hiervan. Ik moet eerlijk zeggen dat het me heel erg tegen valt. (in elk geval op de filmpjes). Dit kan ook komen omdat ik op de Polo gewoonweg helemaal geen dempers had en dus straight pipe vanaf de cat. Wat uitlaat betreft zijn er zeker plannen voor de Up, maar ik moet hier en daar eens wat in het echt horen om te bepalen wat ik mooi en leuk vind.
- Maarten Klinge
- Vagling liefhebber
- Berichten: 206
- Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
- Locatie: Enschede
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
in z’n kleine auto als de Up krijg je ook snel last van drone hè… maar als je echte herrie wilt moet je een milltek downpipe zonder cat kopen en een non res catback. Als je wil weten hoe dat klinkt moet je me ff een PB sturen! Heb nog wat video’s van een Tour.
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
- Berichten: 263
- Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
- Locatie: Rotterdam
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Ha Steve,Stevert schreef: ↑di 25 jan 2022, 20:29Beste allemaal,
Tijdens het lezen van de titel zullen sommige van jullie denken : "waarom een downgrade?".
Laat ik me eigen eerst eens voorstellen! Mijn naam is Steve, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Delft. Ik heb een baan binnen de Rijksoverheid. Momenteel ben ik de bestuurder, nee niet de eigenaar, van een Polo RLINE uit bouwjaar 2019. De auto is namelijk private lease. De Polo is erg rijk uitgerust en van zichzelf al een plaatje om te zien. Maar zo'n auto fanaat als ik ben, kon ik het niet laten om de auto aan te passen. Zie foto's!
Zoals ik al verteld heb rij ik de auto via private lease, dit is leuk vanwege het feit dat je niet zomaar onverwachte kosten krijgt. Maar een bijkomend iets is wel dat je verbonden bent aan een x aantal km's per jaar + dat de Polo erg prijzig is aangezien hij zo luxe uitgevoerd is. Omdat ik me meer op de toekomst wil gaan richten, zoals het kopen van een huis wil ik graag van het lease contract af. Ik kan namelijk "maar" 100k minder hypotheek krijgen door het lease contract. Dus het contract wordt vervroegd opgezegd, met een "boete" als gevolg, maar daardoor ben ik wel vrij om op zoek te gaan naar een koophuis.
Ah fijn! Terug naar waarom ik mijzelf hier heb aangemeld, het is vast niet te raden! Ik heb een UP TSI gekocht, in de kleur Honey Yellow Metallic. Zie ook de foto's. Dit is kwa auto geen onbekend gebied voor mij, want ik heb voor de Polo 4 jaar een Skoda Citigo geleast, die momenteel nog steeds van mij en mijn vriendin is. Deze hebben we overgekocht aan het eind van het lease contract en daar rijdt zij nu voornamelijk in. Mijn ervaring met de Citigo is altijd goed geweest. Vandaar dat mijn keuze opnieuw op een UP, Mii of Citigo is gevallen. Echter! Om van 115pk naar een 60pk of 75pk auto te gaan is natuurlijk wel een dingetje, vandaar de UP TSI. Dus wel een downgrade van Polo naar UP!, maar echt maar minimaal. Zo zal ik de DSG gaan missen en de leuke snufjes als Active Info Display en Adaptive Cruise Control.
Uiteraard heb ik ook met de UP plannen, zeker nu deze gekocht is en niet geleast ben ik volledig vrij om te doen met de auto wat ik wil. Zo heb ik de volgende ideeën voor de aankomende tijd: verlagen dmv schroefset, chippen naar 150pk, GTI spoiler, Golf 7 RLINE stuur bekleed met alcantara e.d. en eventueel nog wat aan de uitlaat doen.
Al met al nog een lange tijd te gaan tot de UP! volledig naar mijn zin is, maar ik kijk er in ieder geval al naar uit om de auto te gaan rijden en om in de komende tijd veel dingen te leren en te zien hier op het forum!
Cheers,
Steve
UP!.jpg
IMG_3145.jpg
Welkom bij de club! We hadden elkaar al gesproken op insta maar wat een gave Polo! Met jouw smaak zal die Up erg dik worden!
Wat ik mij wel afvraag... Die aanpassingen op die Polo.. mag dat wel IVM de private lease?
EX: '17 UP! TSI
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Die vraag heb ik gelukkig nog nooit eerder gehoord!OnlyWay=Up! schreef: ↑vr 28 jan 2022, 21:33Ha Steve,Stevert schreef: ↑di 25 jan 2022, 20:29Beste allemaal,
Tijdens het lezen van de titel zullen sommige van jullie denken : "waarom een downgrade?".
Laat ik me eigen eerst eens voorstellen! Mijn naam is Steve, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Delft. Ik heb een baan binnen de Rijksoverheid. Momenteel ben ik de bestuurder, nee niet de eigenaar, van een Polo RLINE uit bouwjaar 2019. De auto is namelijk private lease. De Polo is erg rijk uitgerust en van zichzelf al een plaatje om te zien. Maar zo'n auto fanaat als ik ben, kon ik het niet laten om de auto aan te passen. Zie foto's!
Zoals ik al verteld heb rij ik de auto via private lease, dit is leuk vanwege het feit dat je niet zomaar onverwachte kosten krijgt. Maar een bijkomend iets is wel dat je verbonden bent aan een x aantal km's per jaar + dat de Polo erg prijzig is aangezien hij zo luxe uitgevoerd is. Omdat ik me meer op de toekomst wil gaan richten, zoals het kopen van een huis wil ik graag van het lease contract af. Ik kan namelijk "maar" 100k minder hypotheek krijgen door het lease contract. Dus het contract wordt vervroegd opgezegd, met een "boete" als gevolg, maar daardoor ben ik wel vrij om op zoek te gaan naar een koophuis.
Ah fijn! Terug naar waarom ik mijzelf hier heb aangemeld, het is vast niet te raden! Ik heb een UP TSI gekocht, in de kleur Honey Yellow Metallic. Zie ook de foto's. Dit is kwa auto geen onbekend gebied voor mij, want ik heb voor de Polo 4 jaar een Skoda Citigo geleast, die momenteel nog steeds van mij en mijn vriendin is. Deze hebben we overgekocht aan het eind van het lease contract en daar rijdt zij nu voornamelijk in. Mijn ervaring met de Citigo is altijd goed geweest. Vandaar dat mijn keuze opnieuw op een UP, Mii of Citigo is gevallen. Echter! Om van 115pk naar een 60pk of 75pk auto te gaan is natuurlijk wel een dingetje, vandaar de UP TSI. Dus wel een downgrade van Polo naar UP!, maar echt maar minimaal. Zo zal ik de DSG gaan missen en de leuke snufjes als Active Info Display en Adaptive Cruise Control.
Uiteraard heb ik ook met de UP plannen, zeker nu deze gekocht is en niet geleast ben ik volledig vrij om te doen met de auto wat ik wil. Zo heb ik de volgende ideeën voor de aankomende tijd: verlagen dmv schroefset, chippen naar 150pk, GTI spoiler, Golf 7 RLINE stuur bekleed met alcantara e.d. en eventueel nog wat aan de uitlaat doen.
Al met al nog een lange tijd te gaan tot de UP! volledig naar mijn zin is, maar ik kijk er in ieder geval al naar uit om de auto te gaan rijden en om in de komende tijd veel dingen te leren en te zien hier op het forum!
Cheers,
Steve
UP!.jpg
IMG_3145.jpg
Welkom bij de club! We hadden elkaar al gesproken op insta maar wat een gave Polo! Met jouw smaak zal die Up erg dik worden!
Wat ik mij wel afvraag... Die aanpassingen op die Polo.. mag dat wel IVM de private lease?
Nee, niet alles wat ik heb gedaan is toegestaan. Sommige dingen heb ik wel met toestemming gedaan, zoals het verlagen en de velgen. Maar ben wel zo slim geweest om alle originele onderdelen te bewaren, zodat deze netjes terug op de auto konden wanneer nodig!
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Dat dronen had ik ook al in de Polo, ook hier zijn wel oplossingen voor. Maar, als ik zo'n luid geluid uit de Up wil dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn voor een kleppendemper.Maarten Klinge schreef: ↑vr 28 jan 2022, 19:26in z’n kleine auto als de Up krijg je ook snel last van drone hè… maar als je echte herrie wilt moet je een milltek downpipe zonder cat kopen en een non res catback. Als je wil weten hoe dat klinkt moet je me ff een PB sturen! Heb nog wat video’s van een Tour.
-
- Forum newbie
- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 21 jan 2022, 12:53
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Veel plezier met je Up! Steve.
Wel een erg mooi uitgevoerde Polo!
Ik heb een Scorpion uitlaatsysteem onder mijn Up! vind ‘m hiermee geweldig klinken:-)
Wel een erg mooi uitgevoerde Polo!
Ik heb een Scorpion uitlaatsysteem onder mijn Up! vind ‘m hiermee geweldig klinken:-)
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Hi Alexander, heb je hier toevallig een filmpje van?Alexander050 schreef: ↑za 29 jan 2022, 22:20Veel plezier met je Up! Steve.
Wel een erg mooi uitgevoerde Polo!
Ik heb een Scorpion uitlaatsysteem onder mijn Up! vind ‘m hiermee geweldig klinken:-)
-
- Forum newbie
- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 21 jan 2022, 12:53
Re: van een Polo RLINE 2019 naar een UP! TSI
Heb ik niet, maar zal er binnenkort eens eentje maken, heb die vraag al eerder gehad:-)