Seat Mii 75 PK Style Sport Candywit
Seat Mii 75 PK Style Sport Candywit
Ik ben Toine 36 jaar en woon in het midden van het land.
Ik heb de volgende Seat Mii met de volgende opties
75 PK
Candywit
Style Sport
Drive Pakket
Seat Sound System 2 + Seat Portable System
Airco
Fototje:
Ik heb de volgende Seat Mii met de volgende opties
75 PK
Candywit
Style Sport
Drive Pakket
Seat Sound System 2 + Seat Portable System
Airco
Fototje:
Laatst gewijzigd door Toine op ma 02 jul 2012, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Re: Seat Mii 75 PK Style Sport Candywit
Gereserveerd....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Ziet er mooi uit, wanneer mag je er in gaan rijden?
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Sinds afgelopen 19 mei crossen we erin rond, al 1100 km op de teller, heb alleen nog geen andere mooie foto's gemaakt, vaak te flets met het zonnetje erbij....Chily schreef:Ziet er mooi uit, wanneer mag je er in gaan rijden?
Welkom en mooie auto!
*In bestelling*
|Skoda Citigo Tour | Deep Black Pearl Metallic | 3 Deurs | Travel Pakket | Sunset | 60 PK |
|Skoda Citigo Tour | Deep Black Pearl Metallic | 3 Deurs | Travel Pakket | Sunset | 60 PK |
Ben ik dus toch niet de eerste met een Mii hier
Maar goede keus! Veel plezier ermee!
Zie ook http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=661 Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn!
Maar goede keus! Veel plezier ermee!
Zie ook http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=661 Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn!
Seat Mii Style Sport 60 pk, diepzwart, bijna alle opties
Zo even wat verser foto materiaal:
Mooi Toine! Op deze foto's komt het design van de Mii veel beter tot zijn recht. Bij de officiële persfoto's heb ik altijd al een tja tja kan beter gevoel gehad. Bij Volkswagen en Skoda hebben ze dat wat mij betreft net wat beter voor elkaar.
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Fraaie auto hoor. Omdat de prijs van de Mii en de Up! elkaar nauwelijks ontlopen ben ik wel altijd nieuwsgierig naar het waarom van de keuze. Is die ingegeven door de zakelijke aspecten als de 4 jaar garantie of de 3 jaar financiering tegen 0% of heeft echt t andere design de doorslag gegeven?
Snap overigens één ding niet. Zowel de Mii als de Citigo hebben een sprongetje zitten op de overgang van de deurlijn naar de raamlijn terwijl de Up! dat niet heeft, daar loopt de lijn wel strak door.
Snap overigens één ding niet. Zowel de Mii als de Citigo hebben een sprongetje zitten op de overgang van de deurlijn naar de raamlijn terwijl de Up! dat niet heeft, daar loopt de lijn wel strak door.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
Waarom de keuze op de Seat is gevallen heeft te maken met dat de Seat idd 4 jaar garantie geeft en ik met inruil van auto 2.5k minder hoefde bij te betalen in vergelijking met de Up! Bij Seat kreeg ik ruim 1k meer terug voor mijn auto, het uitrustings niveau was hetzelfde...
En het belangrijkste de Seat ziet er beter uit....ik vind de zwarte klep goedkoop ogen en de voorkant te happyface...
maar dat is mijn mening... maar dat achterruitje heeft wel weer wat van de Up!
En het belangrijkste de Seat ziet er beter uit....ik vind de zwarte klep goedkoop ogen en de voorkant te happyface...
maar dat is mijn mening... maar dat achterruitje heeft wel weer wat van de Up!
Alle koplampen waarvan de binnenkanten naar beneden wijzen zijn "booskijkers", die van de UP ook.......
Wel een mooi dakspoilertje......
Wel een mooi dakspoilertje......
Bij VW hebben ze volgens mij wel raamrubbers achter zitten, de Seat zo te zien niet, zal wel gekit zitten, vandaar dat sprongetje.Witte Reus schreef:Snap overigens één ding niet. Zowel de Mii als de Citigo hebben een sprongetje zitten op de overgang van de deurlijn naar de raamlijn terwijl de Up! dat niet heeft, daar loopt de lijn wel strak door.
En kunnen die raampjes wel open ?
Ze kunnen net zoals de Up niet open...
- el coche SEAT
- Donateur member
Hoi Toine,
Welkom op het forum.
Zie ik het goed dat jij jouw Mii bij VdV in Benthuizen hebt gekocht?
Fijne zaak aldaar met Edwin en zijn medewerkers.
Veel plezier ermee en zeker ook tot ziens op seat-online.nl
Greetz,
Rense "el coche SEAT" oftewel "de auto SEAT"
Welkom op het forum.
Greetz,
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Welkom Toine, jouw Mii ziet er fraai uit! Leuk dat je de Mii ook echt mooier vindt qua details!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Haha seat-online.nl zit ik nu een jaar of acht maar sinds de overgang met de server eigenlijk niet meer echt vaak online...el coche SEAT schreef:Hoi Toine,
Welkom op het forum.
Greetz,
Trouwe klant van VDV.... dus....
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dikke kar hoor!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Leuke Mii, ziet erg goed uit! Volgens mij heb ik hem vanmiddag live gezien bij het noodwinkelcentrum, stond vlak bij mijn rode uppie......
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!