Ik krijg de laatste tijd een foutmelding bij het versturen van foto's in de privé berichten sectie. Geeft bij elke upload aan, dat de 'extensie niet wordt ondersteund'. Verder wordt er niet gemeld om welke extensie het gaat. Ik heb de foto's zo vaak aangepast, ander bestand-types geprobeerd maar niks werkt. Dezelfde foto kan ik wel in een reactie uploaden zonder foutmelding. Maar bij de reacties ondervind ik weer problemen met het uploaden van meerdere foto's. Na het versturen is er maar 1 foto zichtbaar en wil ik het nogmaals proberen. Dan is enkel de bijlage van die foto nog zichtbaar en de rest van de bijlages verdwenen. En verstuur ik de foto's los van elkaar, (dus elke keer bewerken en versturen) dan krijg ik opeens wel de foto's te zien die eerder waren geupload maar die niet meer als bijlage in de bewerker staan, dus ik kan ze ook niet wissen. Begin dit jaar heb ik deze problemen niet gehad. Ik weet niet of het een bekend probleem is, maar het is nogal irritant om het zomaar te zeggen
![Doh! :doh:](./images/smilies/eusa/doh.gif)
Kan dit verholpen worden? Of zie ik zelf iets over het hoofd?
![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)