Bericht
door damianw26 » do 12 sep 2019, 15:43
Zo, het eeuwig durende stoelenverhaal sleept voort..
Ik had gehoopt nu wel iets over de nieuwe stoelen te kunnen typen, maar helaas. Begin augustus besteld met een levertijd van 3 weken. Dit is met nog eens 3 weken verlengd gezien er specifieke niet voorradige onderdelen nodig zijn voor het subframe van de stoelen welke op maat gemaakt moeten worden voor de afmetingen van de up. En de stoel zelf heeft ook vertraging, gezien ze niet heel vaak met stoelverwarming besteld worden. (en je raadt het al, ze zijn daarom ook niet voorradig). Ik hoop de stoelen in de loop van volgende week binnen te krijgen.
Oja en de up zelf:
Zojuist weer opgehaald van de vw dealer, hij was na weer 15.000km gereden te hebben toe aan een grote beurt. Paar liter 10w40 erin, 0,3L koelvloeistof, brandstofreiniger, interieurfilter en nog wat kleinigheden a 260 euro. Helaas vergeten een briefje op het stuur te plakken of de auto a.u.b. NIET gewassen kan worden. Dus ik trof een 'schone' auto aan, maar wel vol krasstraat swirls in de zon.... Jammer maar helaas, als de winter voorbij is rondom laten polijsten dan maar! Verder is het olieverbruik uitgerekend zo'n 1:25000km en over de afgelopen 30.000km een gemiddeld verbruik van 1:18,7 gehaald. Nee, van een up rijden wordt je niet bepaald arm:};) En dan bevalt hij ook nog eens uitstekend en is het echt een leuke auto.
En dan nog volgend weekend naar de IAA, dat wordt vast net als Parijs vorig jaar een geslaagd weekend!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
![Afbeelding](http://phuel.nl/widget/voertuig_1_115.jpg)