TimUp Up-date: Levering begin/midden september!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
TimUp
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 09:34
Locatie: Sittard

TimUp Up-date: Levering begin/midden september!

Bericht door TimUp » zo 24 jun 2012, 10:25

Goedemorgen allemaal!

Gisteren heb ik een nieuwe Up! besteld en ik word steeds enthousiaster door dit forum!

Ik zal even kort wat over mezelf vertellen: Ik ben dus Tim, ik woon in Limburg en ben 23 jaar oud. Op het moment ben ik met mijn Master bezig aan de universiteit van Maastricht. Momenteel rij ik in een Renault Clio uit 2002 en de Up! zal ik gaan delen met mijn moeder die op dit moment een Renault Twingo rijdt. Deze is ingeruild voor de Up! Dus ik zoek nog een koper voor mijn Clio.

Het volgende wordt over 8-10 weken aan ons geleverd:

High Up! 75pk BMT met dynamic pakket, exclusive pakket, 4 deuren, reservewiel, in de kleur dark silver, met dark silver inleg op het dashboard en zonder typeaanduiding.

Ik vind het écht een vet karretje; zo komt hij eruit te zien:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu ik hem besteld heb zit ik wel met een aantal kleine vragen, waar jullie misschien wel een antwoord op weten:

- het sportonderstel in het dynamic pakket, merk je daar iets van?
- die covers voor de sleutel, waar zijn die te krijgen? In welke kleuren? En wat kosten ze?
- Ik heb dus een High Up! besteld, maar in het uitrustingsoverzicht zie ik nergens hoeveel speakers.. heb ik het systeem met 6 speakers?
- Ik zie dat een aantal mensen de oranje lampjes in de koplampen hebben vervangen. Dit ga ik ook doen, maar ik zie dat er ook een hoop zijn die de dagrijverlichting/stadslichten hebben vervangen voor andere lampjes.. Welke zijn hiervoor aan te raden?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en reacties!

Groetjes Tim!
Laatst gewijzigd door TimUp op vr 31 aug 2012, 10:27, 2 keer totaal gewijzigd.
High Up! | 75pk BMT | Dynamic Pakket | Executive Pakket | Dark Grey | 5-drs

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Tom Westendorp » zo 24 jun 2012, 10:36

Welkom! Mooie auto! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Ron UP » zo 24 jun 2012, 10:53

Mooie samenstelling Tim, gave kleur ook, hoop dat de 5 deurs sneller geleverd gaan worden dan de 3 deurs, want veel hier wachten er al een poosje op.
Ja je hebt 6 speakers hoor, prima geluid. De lampen heb ik ook allemaal vervangen, topic" alle lampen binnen" en sportonderstel voelt wat sportiever aan, staat iets lager maar vind t erg prettig rijden, vooral op rotondes.
Sleutelcoverprijzen weet ik niet precies maar wel hier op t forum te vinden, dacht 20 euro ofzo...

Veel lees plezier hier!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
TimUp
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 09:34
Locatie: Sittard

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door TimUp » zo 24 jun 2012, 11:01

Bedankt Tom en Ron,

Ron ik heb je lampjes topic gevonden dus daar ga ik wel uitkomen :) Ik lees overal dat de BMT al een verlaagd onderstel heeft, is hij icm het dynamic pakket dan nóg lager? Of heb ik een optiepakket gekozen met een optie die al standaard aanwezig was?? :roll:

De sleutelcover is blijkbaar alleen in wit verkrijgbaar en heeft een niet kloppende pasvorm dus daar zie ik alvast vanaf!

Wishlist voor nu:

- Chrome knippers
- Piaa dagrijverlichting
- Zwarte naafkapjes op de Triangle-velgen
High Up! | 75pk BMT | Dynamic Pakket | Executive Pakket | Dark Grey | 5-drs

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Ron UP » zo 24 jun 2012, 11:06

Klopt, de bmt heeft standaard al verlaging van 15mm dus het dynamic pakket is eigenlijk de triangelvelgen en de donkere ramen.
Vreemd dat ze nog steeds de verlaging apart aanbieden, zijn al meerdere vragen hier geweest hoor...ff zoeken

En voor de zwarte naafkapjes moet je ook nog ff geduld hebben, daar wachten ook een aantal forummers op, incluis mezelf
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door eas » zo 24 jun 2012, 11:59

welkom ! en dat is een verdomd mooie uitvoering !!
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Up-Jury » zo 24 jun 2012, 14:23

TimUp schreef:Nu ik hem besteld heb zit ik wel met een aantal kleine vragen, waar jullie misschien wel een antwoord op weten:

1. het sportonderstel in het dynamic pakket, merk je daar iets van?
2. die covers voor de sleutel, waar zijn die te krijgen? In welke kleuren? En wat kosten ze?
3. Ik heb dus een High Up! besteld, maar in het uitrustingsoverzicht zie ik nergens hoeveel speakers.. heb ik het systeem met 6 speakers?
4. Ik zie dat een aantal mensen de oranje lampjes in de koplampen hebben vervangen. Dit ga ik ook doen, maar ik zie dat er ook een hoop zijn die de dagrijverlichting/stadslichten hebben vervangen voor andere lampjes.. Welke zijn hiervoor aan te raden?
Welkom Timmy ! en een mooie configuratie

1. Daar merk je niks van, zoals Ron al zei: Bluemotion uitvoering is al 15mm verlaagt. Sportonderstel is een vlakke onderkant.
2. Kijk even op http://shop.udenhout.nl/sleutelcover_up
3. Er zitten in de High-up 6 speakers. 2 bij het voor raam. 2 in je deur en 2 achterin. De move up kan er 4 hebben door een soundpakket te nemen maar heeft standaard 2 speakers als de take up.
4. http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... pen+binnen

Gebruikersavatar
TimUp
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 09:34
Locatie: Sittard

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door TimUp » zo 24 jun 2012, 16:40

Dankjewel Up-Jury,

Ik ben zelf ook erg blij met hoe we hem hebben besteld! Alleen het drive-pakket had het écht afgemaakt, maar er zijn natuurlijk grenzen.. Vond het dynamic pakket belangrijker, het oog wil immers ook wat!

Bedankt voor de antwoorden op de vragen, had na wat lezen in de verschillende topics de antwoorden inmiddels ook gevonden ;)

Wat zijn jullie ervaringen qua levertijd? Gisteren werd me eind september verteld, maar ik ben eigenlijk iemand die wat ie koopt, gelijk wil hebben... Dus ik hoop dat het sneller gaat..
High Up! | 75pk BMT | Dynamic Pakket | Executive Pakket | Dark Grey | 5-drs

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Ron UP » zo 24 jun 2012, 18:45

Tim, als ik jou en je moeder was, zou ik ECHT het drivepakket er nog bijbestellen, kost niet zoveel meer vind ik. De cruise control is zoooo lekker, en je hebt dan boordcomputer plus en bumpersensoren he
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door šváb » zo 24 jun 2012, 18:54

Welkom! Ik zou ook het drivepakket erbij nemen, echt een meerwaarde voor je auto.

Ben heel erg benieuwd hoe dat dark silver staat icm dark silver dashpad!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
TimUp
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 09:34
Locatie: Sittard

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door TimUp » zo 24 jun 2012, 19:04

Ik ben het er wel eens m.b.t. het drivepakket, maar mijn moeder heeft een absolute hekel aan cruise control, en ik zie de meerwaarde van de andere 2 extra's niet echt.. Ik ben een grotere auto gewend en heb 3 jaar als autoverkoper gewerkt. (auto's krappe showroom inrijden, tussen auto's keren enz..) Dus ik heb wel vertrouwen in mijn eigen parkeerskills ;)

Wat houdt het boordcomputer plus eigenlijk in? Ik neem aan dat het gemiddelde verbruik enz. ook al in de standaard boordcomputer in de Maps and More zit.. Meerwaarde van die blue-trainer zie ik niet echt, hou me daar toch niet aan :p
High Up! | 75pk BMT | Dynamic Pakket | Executive Pakket | Dark Grey | 5-drs

Upper Up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 21:29
Locatie: Reuver

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Upper Up! » ma 25 jun 2012, 20:24

Hoi, mooie auto!
Waar woon je in Limburg ? Kom zelf uit regio Roermond-Venlo.
Wij krijgen onze zwarte up half aug.
Gr.
Upper up

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Ben » ma 25 jun 2012, 20:36

Welkom
Goede keuze dark silver is inderdaad een super mooie kleur
Rij er al een week of zes in en bevalt super
Veel rij plezier
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
TimUp
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 09:34
Locatie: Sittard

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door TimUp » di 26 jun 2012, 09:16

Thnx Ben! Jij hebt die dark silver up! met die Borbet wielen toch? Vind het een geslaagde combinatie!
High Up! | 75pk BMT | Dynamic Pakket | Executive Pakket | Dark Grey | 5-drs

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door High-up! » di 26 jun 2012, 14:28

Welkom! Je hebt al antwoorden op je vragen geloof ik zo...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door Ben » di 26 jun 2012, 18:01

TimUp schreef:Thnx Ben! Jij hebt die dark silver up! met die Borbet wielen toch? Vind het een geslaagde combinatie!
Klopt helemaal :D
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door eas » di 26 jun 2012, 18:20

Ben schreef:
TimUp schreef:Thnx Ben! Jij hebt die dark silver up! met die Borbet wielen toch? Vind het een geslaagde combinatie!
Klopt helemaal :D
en dan nog eens een paar mooie foto's plaatsen Ben , kan ik de laatste paar weken nog ff overbruggen voor dat ik de mijne kan ophalen
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
TimUp
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 09:34
Locatie: Sittard

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door TimUp » wo 27 jun 2012, 08:20

Ik zou ook nog wel wat extra foto's willen zien om een betere indruk van de kleur te krijgen
High Up! | 75pk BMT | Dynamic Pakket | Executive Pakket | Dark Grey | 5-drs

Gebruikersavatar
TimUp
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 09:34
Locatie: Sittard

Re: TimUp nieuw hier! Gisteren een Up! Besteld!:D

Bericht door TimUp » wo 29 aug 2012, 11:29

Laatst te horen gekregen dat de auto begin september bij de dealer binnen zou komen, dus hoop jullie binnenkort te kunnen melden dat ik hem op kan gaan halen!!!

Heb ook al nagedacht over eventuele aanpassingen en ik denk dat ik bij VAGtechniek wat instellingen aan ga laten zetten. Kom toch vaker in de buurt van Neunen, maar dat komt wel zodra ik de auto heb.. Kan echt niet meer wachten..

Vorige week nog een Up! gespot in Dark Silver, ook een 5-deurs High Up! alleen dan zonder het Dynamic pakket en ik vond het echt een mooie auto..

Nu die van mij nog!
High Up! | 75pk BMT | Dynamic Pakket | Executive Pakket | Dark Grey | 5-drs

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: TimUp nieuw hier! Update: Levering midden september!

Bericht door jUPiter » wo 29 aug 2012, 12:44

Succes met wachten Tim ;)
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Plaats reactie