Zo slotmoer gekregen. Lag nog bij de monteur op de gereedschapskar...
Kuipen erin gezet. Paste niet zo 1 2 3.. maar is eenvoudig pas te maken.
Wielkuipen eerst grondig met hogedrukspuit schoon gespoten. Nog eens extra met Dasty gedaan om een goede schone ondergrond te krijgen daar ik het verlijmen moest omdat ik geen gaten had en ze ook niet wilde boren.
Zoals gezegd had ik de wielkuipen gebruikt gekocht.
Nu weet ik niet of de facelift Up een iets andere bumper heeft dan mijn 2012 Up en van de 1e serie is of dat ik ze toevallig van een Cross Up had gekocht maar er stak dus een stuk onder de bumper uit.
Dit kon ik met een schaar en stanleymes eraf snijden
Vervolgens de wielkuipen erin gezet en aan de voorkant op de originele plek met een schroef weer vast gezet waar oorspronkelijk dat kleine spatschermpje zat.
Achterzijde aan de bumper heb ik het vastgezet met een popnagel maar een boutje kan natuurlijk ook.
Vervolgens heb ik in/via de bestaande gaten van de kuip goede montagekit gespoten (flinke dot) Gewoon van de bouwmarkt van Pattex. Heb daar goede ervaring mee en al meer "gekke" dingen mee vast geplakt.
Ziet er nu netter en zwart uit. Nu even afwachten of dit alles geholpen heeft
Ook de Up nog maar even voorzien van striping
Nog op de todo list staat de wielen zwart spuiten ( wordt dus een White with Black Up) en nog andere speakers monteren.
Hoop dat liefhebbers hier wat aan hebben. Heb zelf ook al veel dingetjes geleerd en geleend van dit Forum
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)