Tom
Tom
Ook even kort voorstellen.
Tom, 35 jaar, woon in Brabant. Al heel m'n leven autoliefhebber en ook al best wat leuke auto's gehad. Momenteel maak ik mijn dagelijkse kilometers in een Citroën C1. Zo'n klein zuinig autotje (deze kwam toevallig op m'n pad, via een familielid) bevalt eigenlijk prima! Ik overweeg die te vervangen voor een Up. Afgelopen zaterdag een proefrit mee gemaakt en dat is wel een stap voorwaarts op die C1. Voorlopig is het nog even oriënteren en hier wat informatie inwinnen.
Tom, 35 jaar, woon in Brabant. Al heel m'n leven autoliefhebber en ook al best wat leuke auto's gehad. Momenteel maak ik mijn dagelijkse kilometers in een Citroën C1. Zo'n klein zuinig autotje (deze kwam toevallig op m'n pad, via een familielid) bevalt eigenlijk prima! Ik overweeg die te vervangen voor een Up. Afgelopen zaterdag een proefrit mee gemaakt en dat is wel een stap voorwaarts op die C1. Voorlopig is het nog even oriënteren en hier wat informatie inwinnen.
- Autheo
- Donateur member
Re: Tom
Welkom Tom! Succes met oriënteren. Maar ik zou niet te lang wachten, want de keus uit voorraadmodellen zal vlug minder worden. En dan krijg je daarna waarschijnlijk te maken met prijsverhogingen vanwege de BPM gebaseerd op de WLTP.Tom. schreef: ↑ma 08 okt 2018, 18:24Ook even kort voorstellen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Autheo
- Donateur member
Niet dat ik weet, maar de verwachting is dat ze omhoog gaan.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Gefeliciteerd Tom ! Zit alles op n aan !( welke radio ? ) Ga je veel plezier aan beleven.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Top! Is die parel ernaast ook van jou?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Zien dr goed uit !!!! Veel geluk met je nieuwe UP! ( ook met je alfa natuurlijk )
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Aaaah die Tom! Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ