Na veel zoeken op dit forum en op internet, kwam ik vaak de opmerking tegen dat "led verlichting op de Up! niet mogelijk is". Nou, de aanhouder wint, want ik heb mijn halogeen verlichting bijna volledig vervangen voor LED-lampjes. Na veel zoeken en veel mensen te hebben geraadpleegd, ben ik lampje voor lampje verder gekomen en kon ik langzaam maar zeker meer halogeen lampjes vervangen voor LED's.
Gisteravond zijn uiteindelijk de knipperlichten geïnstalleerd nadat er weerstanden zijn geplaatst, om de lagere stroomafname te corrigeren. Ik ben echt heel trots en blij met het resultaat
![Violin :violin:](./images/smilies/eusa/violin.gif)
Om eventuele reclame etc. te voorkomen noem ik verder geen bedrijven / producten. Echter als je mij een persoonlijk bericht stuurt, help ik je graag.
Ik heb meerdere foto's even snel gemaakt, dus sorry voor de kwaliteit... Ik heb ook filmpjes van de knipperlichten, maar helaas pakt hij de extensie niet. Als je echt heel nieuwsgierig bent, kan ik deze per mail sturen.
Ik wacht nog op de levering van LED-verlichting voor mijn achter- en remlichten.
Ik ga nog even genieten van mijn verlichting!!