zij windindschermen

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

zij windindschermen

Bericht door GuidoUp » do 07 feb 2013, 18:11

vandaag mijn zijwindschermen binnen gekregen.. natuurlijk direct gemonteerd :)
ziet eer zeer goed uit... en pas super.. ik heb een zwarte up! en ze zijn ook alleen geloof ik in het zwart leverbaar..
maar als je een witte up! hebt bijv.. kan je ze natuurlijk altijd wit spuiten :)
Afbeelding
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

The Lucky Man
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di 05 feb 2013, 12:17

Re: zij windindschermen

Bericht door The Lucky Man » vr 08 feb 2013, 12:17

He das leuk , deze foto is door mij gemaakt is mijn Mii .
Mii = Lucky

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: zij windindschermen

Bericht door GuidoUp » vr 08 feb 2013, 16:35

haha toeval :P
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

High Uppie
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 10:50
Locatie: Friesland

Re: zij windindschermen

Bericht door High Uppie » vr 15 feb 2013, 13:28

Hallo forumleden, al iemand ervaring met de zijwindwindschermen op de up?
Had ze voorheen op mijn peugeot 107 dat gaf allemaal krassen aan de bovenkant van het glas, heb ze toen direct afgehaald.
Het bleek dat er zand o.i.d tussen raam en scherm is gekomen dat krassen veroorzaakte.
Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: zij windindschermen

Bericht door GuidoUp » vr 15 feb 2013, 18:32

helemaal top.. en als je een zwarte up hebt... ziet het ook nog terig dik uit..
het lijkt net een gechoptje up :P
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
aut5MIIsport60
Vagling liefhebber
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 sep 2012, 11:29
Locatie: Almere-stad

Re: zij windindschermen

Bericht door aut5MIIsport60 » vr 15 feb 2013, 21:35

Of die krassen komen door de 2 bevestigingsbeugeltjes per kant.
Heb deze weggelaten, niet nodig.

Bij mijn 3drs Mii ben ik er blij mee.
Als ik de eerste bocht maak komt er geen water vanaf het dak naar binnen (heb het raam altijd op een kier)/ frisse lucht zonder herrie van windgeruis/geen airco nodig/geen last van laagstaande zon tussen de bomen zijraam.
MII style Sport 60pk semi-aut5

The Lucky Man
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di 05 feb 2013, 12:17

Re: zij windindschermen

Bericht door The Lucky Man » ma 18 feb 2013, 12:15

Ook ik heb die beugeltjes niet gebruikt en kan ook geen krassen in mn raam vinden.
Werkt echt prima.
Maar als iemand deze nog zoekt , mn 3 deurs Mii wordt ingeruild voor een 5 deurs dus wie ze wil laat maar weten
Mii = Lucky

Enrique
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 09:17

Re: zij windindschermen

Bericht door Enrique » di 19 feb 2013, 10:04

Ben zeer tevreden, heb voor de UP 5 deurs van mijn vrouw ook een setje zijwindschermen en tevens rvs instaplijstset voor de voor en achterportieren bij Laudorshop besteld.

Vorige week besteld, en met paar dagen binnen gekregen, super service en maakt de auto echt mooi af. Aanrader! :D :D

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: zij windindschermen

Bericht door Ron UP » di 19 feb 2013, 11:04

Mmm....ziet er goed uit!
Toen ik mn up net had in mei,was ik daar ook mee bezig toen maar werd compleet afgeschoten door t forum omdat het een opa look zou geven haha
Ik vind het echt nog steeds mooi staan. En practisch want nu kun je beide ramen op een kiertje laten staan, zonder dat er water in druppelt en je zo ook je wagen ventileert (evt vochtprobleem)
Laudorshop heb ik ook goede ervaringen mee, al diverse sets gekocht daar. Goed en goedkoop.

Vraagje: gaat t raam wel goed omhoog en sluit t goed in de sponning? Er komt tenslotte toch 2 mm materiaal extra bij

Ps mn gele T4 staat ook op die site
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: zij windindschermen

Bericht door Psycho_Mantis » di 19 feb 2013, 13:52

Ron UP schreef:Mmm....ziet er goed uit!
Toen ik mn up net had in mei,was ik daar ook mee bezig toen maar werd compleet afgeschoten door t forum omdat het een opa look zou geven haha
Ik vind het echt nog steeds mooi staan. En practisch want nu kun je beide ramen op een kiertje laten staan, zonder dat er water in druppelt en je zo ook je wagen ventileert (evt vochtprobleem)
Laudorshop heb ik ook goede ervaringen mee, al diverse sets gekocht daar. Goed en goedkoop.

Vraagje: gaat t raam wel goed omhoog en sluit t goed in de sponning? Er komt tenslotte toch 2 mm materiaal extra bij

Ps mn gele T4 staat ook op die site
Dat was toch RonaldNL die dat zei?
hij is niet voor niets gebant :lol:

Ik was eerst bij het begin er ook niet echt voorstander van, maar de up kan het best wel hebben.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: zij windindschermen

Bericht door Ron UP » di 19 feb 2013, 14:15

Psycho_Mantis schreef:
Ron UP schreef:Mmm....ziet er goed uit!
Toen ik mn up net had in mei,was ik daar ook mee bezig toen maar werd compleet afgeschoten door t forum omdat het een opa look zou geven haha
Ik vind het echt nog steeds mooi staan. En practisch want nu kun je beide ramen op een kiertje laten staan, zonder dat er water in druppelt en je zo ook je wagen ventileert (evt vochtprobleem)
Laudorshop heb ik ook goede ervaringen mee, al diverse sets gekocht daar. Goed en goedkoop.

Vraagje: gaat t raam wel goed omhoog en sluit t goed in de sponning? Er komt tenslotte toch 2 mm materiaal extra bij

Ps mn gele T4 staat ook op die site
Dat was toch RonaldNL die dat zei?
hij is niet voor niets gebant :lol:

Ik was eerst bij het begin er ook niet echt voorstander van, maar de up kan het best wel hebben.
Ja klopt....goed onthouden haha
Ik vind t nog steeds wel gaaf, ze zijn nl niet zo onwijs bollend en groot zoals je ze vroeger zag, vandaar die opa vergelijking haha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Enrique
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 09:17

UP zij windindschermen

Bericht door Enrique » vr 22 feb 2013, 19:01

Even een foto hier neergezet, hoe de schermpjes op de UP staan, echt super, en daar wordt een mens blij van.

Echt aanrader die zijwindschermen van laudorshop voor de Up 3 en heb nu gezien dat ze ook voor de 5 deurs daar zijn.

Heb er een heel blije vrouw bij.

succes.
:)
Bijlagen
VW Up.jpg
VW Up.jpg (62.32 KiB) 5886 keer bekeken

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: zij windindschermen

Bericht door Ron UP » vr 22 feb 2013, 19:33

Geen problemen met de automatische ramen?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: zij windindschermen

Bericht door GuidoUp » vr 22 feb 2013, 20:02

ik lieg niet ;)
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

JoAnKo
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 20:51

Re: zij windindschermen

Bericht door JoAnKo » za 11 okt 2014, 09:25

Hoi,

Volgens mij hebben we dezelfde zijwindschermen. Van Laudorshop. Ben er heel tevreden over. Ik rook niet maar het is wel heel fijn om het raam een beetje open te kunnen hebben zonder turbulentie en een koude windstroom in je nek. Ben echter wel heel benieuwd naar jouw mening over het windgeruis. Dit is namelijk aanzienlijk meer geworden sinds ik de schermen geplaatst heb een paar dagen terug. Is dit normaal of sluiten de schermen bij mij nu niet goed aan op de rubbers?

Alvast bedankt voor je reactie! :)
V O L K S W A G E N

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: zij windindschermen

Bericht door Tom Westendorp » zo 12 okt 2014, 19:57

Echt perfecte dingen! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: zij windindschermen

Bericht door GuidoUp » ma 13 okt 2014, 15:49

Petrolhead Tom schreef:Echt perfecte dingen! :D
+1


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie