Grotere UP achterspoiler
Grotere UP achterspoiler
Hier wat foto's van de originele grotere achterspoiler.
Pasvorm is niet 100% wat goed te zien is, maar dit was al bekent voordat ik deze spoiler kocht, ook op Internet en zelfds in de montageinstructies zie je dat deze niet 100% aansluit.
Harder of verder aanduwen is niet mogelijk, de grotere spoiler past exact rond de originele en kan niet verder naar voren geduwd worden zonder deze te vervormen, of van te veel spanning voorzien wat vast zetten erg bemoeilijkt.
Opzich vind ik het niet storend maar wel vreemd voor een origineel VW onderdeel, misschien dat er aan andere rede voor is om het op deze mannier te doen maar dat weet ik niet, het lijkt gewoon slecht te passen
Ik heb 160 euro betaald en het wrappen zat bij de gehele klus in begrepen.
Plakken was best wel even piellen maar is wel te doen, ik heb 3M ruitenkit gebruikt en alles dik 20 uur op z'n plek met tape gelaten en het zit nu muurvast.
Droogtijd is volgens de tube 8 tot 16 uur dus ik heb het ruim genomen.
Algemene indruk zo op de auto is goed, het geeft de UP een lekker achterkantje en ik vind het de moeite waard.
.
Pasvorm is niet 100% wat goed te zien is, maar dit was al bekent voordat ik deze spoiler kocht, ook op Internet en zelfds in de montageinstructies zie je dat deze niet 100% aansluit.
Harder of verder aanduwen is niet mogelijk, de grotere spoiler past exact rond de originele en kan niet verder naar voren geduwd worden zonder deze te vervormen, of van te veel spanning voorzien wat vast zetten erg bemoeilijkt.
Opzich vind ik het niet storend maar wel vreemd voor een origineel VW onderdeel, misschien dat er aan andere rede voor is om het op deze mannier te doen maar dat weet ik niet, het lijkt gewoon slecht te passen
Ik heb 160 euro betaald en het wrappen zat bij de gehele klus in begrepen.
Plakken was best wel even piellen maar is wel te doen, ik heb 3M ruitenkit gebruikt en alles dik 20 uur op z'n plek met tape gelaten en het zit nu muurvast.
Droogtijd is volgens de tube 8 tot 16 uur dus ik heb het ruim genomen.
Algemene indruk zo op de auto is goed, het geeft de UP een lekker achterkantje en ik vind het de moeite waard.
.
Laatst gewijzigd door Marantz op ma 17 sep 2012, 10:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Grotere UP achterspoiler
Dit heb je dus aan beide kanten, zeg maar net iets te small....
Laatst gewijzigd door Marantz op ma 17 sep 2012, 11:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het nog ietsje passender gekregen maar hier moet wel rekening mee gehouden worden als je interesse heb in de spoiler......
.
Hier 2 foto's van de montagevoorschriften waarbij duidelijk de spoilerrand onder het plakband te zien is (dus duidelijk niet aansluit op de rand van de originele spoiler) en dat de aansluiting rond het 3e remlicht ook slecht is......
. En een totaal plaatje, lampen en remlicht worden nog donker, ook gaan er nog chromen kentenplaathouders op.
.
. En een totaal plaatje, lampen en remlicht worden nog donker, ook gaan er nog chromen kentenplaathouders op.
.
Laatst gewijzigd door Marantz op ma 17 sep 2012, 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
was het niet makkelijker geweest als je een zwarte gekocht had, dan had je ook niet alles met zwarte duct-tape af hoeven te plakken.....CBdicX schreef: En een totaal plaatje, lampen en remicht worden nog donker....
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....
Oppassen he, je begeeft je op zeer glad ijs.......
Netjes gedaan hoor, goede informatie! Op jouw foto's zie je er weinig van, maar op die andere foto valt de minder goede aansluiting wel erg op...
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Heb vanmiddag is even naar andere spoilers gekeken die op diverse auto's zitten zoals Renault, Citroen, Opel, Audi en wat blijkt, al die spoilers zitten eigenlijk op dezelfde mannier, dus niet aangesloten op de randen en lijkend als of ze niet goed passen
Was mij nooit opgevallen totdat ik er op ging letten, zal dus wel een rede voor zijn........
Was mij nooit opgevallen totdat ik er op ging letten, zal dus wel een rede voor zijn........
Mooi man!!
als ik jou was zou ik rondom alles afkitten dat net alle kieren dicht zitten komt er geen vuil onder en is dus makkelijker schoonmaken bij mijn polo ook gedaan. (het is maar een idee)
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ik vind t er wel geslaagd uitzien hoor, en ik zeg altijd: gelijk is ongelijk!!
Mooie toevoeging !!
Mooie toevoeging !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Zal in mijn geval iets lastiger zijn door die gestructureerde folie.TV_UP! schreef:als ik jou was zou ik rondom alles afkitten dat net alle kieren dicht zitten komt er geen vuil onder en is dus makkelijker schoonmaken bij mijn polo ook gedaan. (het is maar een idee)
Ik zal ik in de gaten houden of dat een "smeerboel" word, hopenlijk valt het mee, en ik loop altijd met een kwastje in mijn nzak rond om ieder frubbeltje van de auto af te halen
Bedankt voor de tip