past dit op een Up!

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: past dit op een Up!

Bericht door Autheo » za 04 jan 2014, 11:50

dutch schreef:ik zal me later even voorstellen.. voor nu heb ik een vraag of er iemand is de me kan vertellen of een splitter/diffuser van een Skoda Citygo ook op een UP! past.
Zou toch wel leuk zijn als je je even gaat voorstellen. Uit je eerste bericht lijkt het of je een up! hebt, maar in je laatste bericht heb je het ineens over een Mii. Duidelijk is in ieder geval dat je geen Citigo hebt, maar wel een diffuser..... Het blijft wat diffuus zo. ;)

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: past dit op een Up!

Bericht door DonkUp » za 04 jan 2014, 12:05

Autheo schreef:Zou toch wel leuk zijn als je je even gaat voorstellen. Uit je eerste bericht lijkt het of je een up! hebt, maar in je laatste bericht heb je het ineens over een Mii. Duidelijk is in ieder geval dat je geen Citigo hebt, maar wel een diffuser..... Het blijft wat diffuus zo. ;)
Scherp hoor :)
Het was mij niet eens opgevallen dat ie het over 2 verschillende modellen had. Het was nog vroeg toen ik het las vanmorgen, denk ik 8-)

Rest ons de vraag..... Past het dan wel op een Up!
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

dutch
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: do 26 dec 2013, 15:13

Re: past dit op een Up!

Bericht door dutch » za 04 jan 2014, 12:46

ik zal mezelf maar ff quoten dan... lezen is een lastig iets blijkt.
de vraag is of een mii diffuser op een up past.. niet en up-diffuser op een mii... :roll:
dutch schreef:dat vind ik dus ook!!
wij hebben een dubbel uitlaat systeem op de up! en dat word extra geaccentueerd door zo'n diffuser.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: past dit op een Up!

Bericht door Autheo » za 04 jan 2014, 13:12

Sorry dat ik niet goed gelezen had, maar je hebt me wat in verwarring gebracht met je vorige bericht:
dutch schreef:het is, zo is inmiddels gebleken, geen direct fit.
de achterbumper van de MII loopt schuiner naar onder toe. Dus er zal geschaafd, liefde en aandacht aan gegeven moeten worden om er toch een net geheel van te maken.
feit is dattie erop komt!
Die achterbumper van de Mii heeft dus blijkbaar helemaal niets met dit verhaal te maken, je bedoelde hier waarschijnlijk ook de bumper van de Citigo.

Maar OK, nu is mij duidelijk dat je een zwarte up! hebt, met een dubbele uitlaat. En volgens de rdw een 44kw uitvoering, sinds augustus 2013 op de weg. Da's nu duidelijk. En wanneer stel je je verder voor? :think:

Plaats reactie