CarPlay inbouwen in een Up!

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
thijsken
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 22:18

CarPlay inbouwen in een Up!

Bericht door thijsken » ma 03 mei 2021, 12:52

Hee Iedereen!

Ik ben van plan om een andere radio in te bouwen die Carplay ondersteund. Ik wil de aanpassing graag weer ongedaan kunnen maken indien nodig, dus een Faceplate conversie voor een 2-Din Radio is geen optie.

Ik ben daarom van plan om een 1 DIN Radio Instalatie kitje te bestellen en ga vervolgens op zoek naar een goede 1-din Radio met scherm en CarPlay ondersteuning. (Linkje naar de faceplate: https://www.amazon.de/-/en/Installation ... din&sr=8-1

Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben, en welke radio zouden jullie aanraden?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: CarPlay inbouwen in een Up!

Bericht door Tom Westendorp » wo 05 mei 2021, 14:40

Ik zou op zoek gaan naar een A-merk radio met carplay ondersteuning. Navi en dergelijke heb je niet nodig dus daar zou ik ook niet meer voor betalen. Vroeger zelf altijd goede ervaringen gehad met Pioneer klapschermen. WRC dvd's kijken onder het rijden in de Fiesta ST, good times.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

jesse_s93
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 07 apr 2017, 21:55

Re: CarPlay inbouwen in een Up!

Bericht door jesse_s93 » do 06 mei 2021, 20:59

Ik heb wel eens met de gedachten gespeeld om zo'n RCD330 in de Up in te bouwen. Dan heb je Apple Carplay en Android Auto en blijft het wel origineel Volkswagen. Ik zie echter wel dat ze aftermarket 2-DIN radio's in de Up inbouwen, maar ik heb nog niets kunnen vinden over zo'n RCD330. Tot nu toe heeft het me weerhouden om dit te proberen doordat er geen DAB mogelijkheid is die nu wel in de Up zit. En het prijskaartje ;)

Plaats reactie