Zekering schema / Cruisecontrol

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
PToenink
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 17 jan 2022, 21:41

Zekering schema / Cruisecontrol

Bericht door PToenink » ma 13 mar 2023, 17:45

Beste Forumleden,

Ik heb een Seat Mii uit 11-2012 en heb 2 klachten en een aantal vragen hierover.
Zijn er andere Seat rijders die dit ooit een keer gehad hebben en wat was de oplossing?

1) De cruisecontrol werkt al enige tijd niet meer. (mogelijk te maken met de lekkage van punt 2?)
Als ik het knopje op de bovenzijde van de richtingaanwijzer op actief zet komt er geen groen symbool in het dashboard en de cruise gaat daarmee ook niet aan. Volgens mij hoort dat symbool wel te branden na activatie?

- Kan het zijn dat er een zekering kapot is?
- Is deze zekering gecombineerd met andere functies/elektrische toepassingen zoals airco of iets anders?
- Ik heb in de gebruiksaanwijzing gezocht naar een overzicht van de zekeringen maar deze staat niet in de handleiding. Is er iemand die een overzicht met zekering functies beschikbaar heeft?

2) Lekkage
Afgelopen weekend werd de hemel tijdens het autorijden op de snelweg aan beide zijden in de hoek van het dak naar de A stijl.
Ik vermoed een waterlekkage bij waarschijnlijk bovenkant van de voorruit t.h.v. de binnenverlichting of de bak van het schuifdak.
Zijn er inmiddels soortgelijke klachten van bouwjaar 2012 en wat was uiteindelijk de oorzaak?


Alvast dank voor het meedenken!

Groet,

Patrick