Scherm navigon werk niet goed.

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Henk up
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di 20 sep 2022, 23:14

Scherm navigon werk niet goed.

Bericht door Henk up » di 20 sep 2022, 23:32

Beste allen,

Ik ben nieuw hier. Ik heb een Hi up uit 2014. Nu doet sinds kort het scherm van de navigon niet goed. Als ik s morgens instap kan ik net de telefoon koppelen en bij media de telefoon instellen als bron voor de muziek. Daarna loopt het scherm vast en kan ik er niks meer mee. Ook als de auto even uit heeft gestaan blijft hij vast staan en kan ik er niks mee. Resetten helpt ook niet. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Met vriendelijke groet, Henk

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Scherm navigon werk niet goed.

Bericht door Tom Westendorp » do 22 sep 2022, 09:22

Dat is vervelend om te lezen. Het lijkt haast een hardware fout. Ik heb helaas nog niet eerder over dit probleem gelezen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Scherm navigon werk niet goed.

Bericht door Autheo » do 22 sep 2022, 13:27

Henk up schreef:
di 20 sep 2022, 23:32
Beste allen,

Ik ben nieuw hier. Ik heb een Hi up uit 2014. Nu doet sinds kort het scherm van de navigon niet goed. Als ik s morgens instap kan ik net de telefoon koppelen en bij media de telefoon instellen als bron voor de muziek. Daarna loopt het scherm vast en kan ik er niks meer mee. Ook als de auto even uit heeft gestaan blijft hij vast staan en kan ik er niks mee. Resetten helpt ook niet. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Met vriendelijke groet, Henk
Zou heel goed een lege batterij kunnen zijn. Misschien kun je proberen de Navigon aan een 220volt lader te leggen, om de batterij weer voldoende power te geven.
Nog een tip: als je de auto stilzet, gaat de ook de stroomvoorziening van de Navigon uit. Maar op de achtergrond blijft hij dan toch standby en stroom verbruiken. Je kunt na een rit het beste de Navigon handmatig helemaal uitschakelen. Opstarten duurt dan wel wat langer, maar dat kun je er dan maar beter voor over hebben.

Plaats reactie